پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۷۰۷۴۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۴
درحال حاضر، تعدادی ازخریداران مزدا سه که از خردادماه امسال خودروهای مزدا را پیش خرید کرده‌اند چشم براه تحویل خودروهای خود هستند!اوایل مرداد ماه امسال، حمید رضا داوود زاده، مدیر عامل شرکت بهمن موتور در مورد پیش فروش خودروهای نیو مزدا 3 گفته بود که ما در سال گذشته در اسفند ماه فروش اینترنتی داشتیم و در اردیبهشت ماه امسال نیز پیش فروش دوم خود را انجام دادیم و در هیچکدام هیچ مشکلی رخ نداده است، بنابراین، شرکت ما تا زمانی که از تحویل و خدمات پس از فروش اطمینان نداشته باشد اقدام به پیش فروش نمی‌کند.وی تاکید کرده که شانس هر فرد برای ثبت نام خودرو 12 صدم درصد بوده که با توجه به میزان تولید، شرکت قطعا پاسخگوی این حجم تقاضا نخواهد بود و برای هر دستگاه خودرو حدود 900 نفر متقاضی وجود داشت.

شعار سالگروه خودروسازی بهمن، از تحویل به موقع خودروهای پیش فروش شده خود که قرار بوده در مهر ماه امسال تحویل خریداران آن شود، امتناع کرده است.

درحال حاضر، تعدادی از خریداران مزدا سه که از خرداد ماه امسال خودروهای مزدا را پیش خرید کرده‌اند چشم براه تحویل خودروهای خود هستند.!

اوایل مرداد ماه امسال، حمید رضا داوود زاده، مدیر عامل شرکت بهمن موتور در مورد پیش فروش خودروهای نیو مزدا 3 گفته بود که ما در سال گذشته در اسفند ماه فروش اینترنتی داشتیم و در اردیبهشت ماه امسال نیز پیش فروش دوم خود را انجام دادیم و در هیچکدام هیچ مشکلی رخ نداده است، بنابراین، شرکت ما تا زمانی که از تحویل و خدمات پس از فروش اطمینان نداشته باشد اقدام به پیش فروش نمی‌کند.

وی تاکید کرده که شانس هر فرد برای ثبت نام خودرو 12 صدم درصد بوده که با توجه به میزان تولید، شرکت قطعا پاسخگوی این حجم تقاضا نخواهد بود و برای هر دستگاه خودرو حدود 900 نفر متقاضی وجود داشت.

واقعیت این است که در سالیان اخیر، بارها پیش آمده که خودروسازان نیمه دولتی خودروهای ثبت نامی را با ماه‌ها تاخیر تحویل خریداران دهند اما اینکه گروه خودروسازی بهمن، همچنان خریداران خودرو را بلاتکلیف رها کرده در نوع خود جالب است.

گفته می‌شود که گروه خودروسازی بهمن به بهانه تاثیر تحریم‌ها از تحویل به موقع خودروهای مزدا امتناع کرده هر چند که عده‌ای دیگر، گفته‌اند که این شرکت در تلاش برای افزایش قیمت خودروهای پیش فروش شده خود است.

در زمان پیش ثبت نام خودروهای مذکور، نرخ اعلامی مزدا سه، یکصد میلیون تومان بوده که اکنون زمزمه‌های افزایش قیمت تا محدوده 120 میلیون تومان هم شنیده می‌شود.

عده ای در این بین، پارا فراتر نهاده و حتی افزایش قیمت خودروهای مذکور را تا محدوده 160 میلیون تومان هم اعلام کرده‌اند که در اینصورت، ممکن است که پیش خریداران مجبور به پرداخت مابه التفاوت رقم ثبت نام شده با رقم اعلامی روزهای اخیر باشند!

باید دید که گروه خودروسازی بهمن به چه دلیلی از تحویل به موقع خودروهای پیش فروش شده استنکاف کرده است؟

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری 90 اقتصادی تاریخ انتشار 30 آبان 97، کدخبر: 2115947، www.90eghtesadi.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۱
0
0
ع.ق74
نهادهای نظارتی باید جوری این شرکتهای خودرو سازی پررو رو مجازات کنن که دیگه تا عمر دارن یادشون نره که حقوق مشتری رو رعایت کنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۲
0
1
م.م77
یعنی هر کی هر کاری دلش میخواد داره در این دولت میکنه کک هیچ کس هم نمیگزه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین