پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۱۱۸۱
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۱
معاون مرکز سلامت محیط و کار از صرفه‌جویی ۵ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان با واگذاری کارها به بخش خصوصی در طرح راه‌اندازی دفاتر خدمات سلامت در شهر تهران خبر داد.

شعارسال:معاون مرکز سلامت محیط و کار از صرفه‌جویی ۵ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان با واگذاری کارها به بخش خصوصی در طرح راه‌اندازی دفاتر خدمات سلامت در شهر تهران خبر داد.

مهندس محسن فرهادی در حاشیه نشست معاونین بهداشت دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور گفت: 46 دفتر در تهران برای پایلوت این برنامه راه‌اندازی شد که منجر به ثبت 148 هزار و 349 دیتا، شاغل شدن 210 نفر، شناسایی 950 واحد جدید صنفی و 2 میلیارد و 352 میلیون تومان صرفه‌جویی در منابع انسانی شد.

وی افزود: اگر متوسط ساعت ممیزی را 1.45 ساعت در نظر بگیریم، در مدت پایلوت طرح 215 هزار و 106 ساعت ممیزی معادل 1120 نفر کار انجام شد.

فرهادی هزینه صرفه‌جویی استفاده از خودرو را نیز 270 میلیون تومان عنوان کرد که در مجموع موجب صرفه‌جویی 5 میلیارد و 100 میلیون تومانی در این طرح شده است.

معاون مرکز سلامت محیط و کار از راه‌اندازی 38 دفتر دیگر در 9 استان کشور و فراخوان و ثبت‌نام 4833 نفر برای راه‌اندازی این دفاتر در کل کشور خبر داد.

به گفته فرهادی 22 آذر ماه آزمون پذیرش این داوطلبان و سپس مصاحبه و گزینش آنها انجام خواهد شد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار2 آذر 97، کدخبر: 1882430، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین