پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۱۳۲۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۷
امین رستم زاده در اختتامیه رویداد استارت آپ دریاچه ارومیه که در مجتمع علمی تحقیقاتی جهاد دانشگاهی استان برگزار شد افزود: در روز اول برگزاری رویداد ۸۶ ایده مطرح شد که از این تعداد ۱۸ ایده انتخاب شده و به مرحله اصلی رویداد استارتاپی راه یافتند.

شعارسال: دبیر علمی جشنواره ملی تولید محتوی دیجیتال دریاچه ارومیه گفت: ۱۵۰ نفر در اختتامیه جشنواره ملی تولید محتوای دیجیتال دریاچه ارومیه بصورت تیمی شرکت کردند.

 امین رستم زاده در اختتامیه رویداد استارت آپ دریاچه ارومیه که در مجتمع علمی تحقیقاتی جهاد دانشگاهی استان برگزار شد افزود: در روز اول برگزاری رویداد ۸۶ ایده مطرح شد که از این تعداد ۱۸ ایده انتخاب شده و به مرحله اصلی رویداد استارتاپی راه یافتند.

وی ادامه داد:از بین ۱۸ ایده منتخب روز اول برگزاری رویداد استارت آپ ویکند دریاچه ارومیه ۱۲ایده در بخش دانشجویی و ۶ایده در بخش دانش آموزی انتخاب شد.

رستم زاده گفت: 250 نفر در روز اول رویداد شرکت داشتند که ۶۵ درصد کل شرکت کنندگان را بزرگسالان و 35 درصد مابقی را دانش آموزان تشکیل دادند.

دبیر علمی جشنواره ملی تولید محتوی دیجیتال دریاچه ارومیه با اشاره به برگزاری ۱۴ساعت کارگاه تیم سازی،بوم مدل کسب وکار ناب و کارگاه نحوه ارائه موثر ایده خاطر نشان کرد: 6 پیش رویداد بزرگ در با رکورد درخشان که نشان از لجستیک قوی و حمایت قدرتمند از این رویداد بود با همکاری جهاد دانشگاهی،استانداری آذربایجان غربی، ستاد احیای دریاچه ارومیه،سازمان حفاظت محیط زیست در شهرهای تهران،تبریز و ارومیه، سنندج و بندرعباس برگزار شد.

وی با بیان اینکه 17 هزار و 500 نفر به ساعت از برنامه ها و رویدادهای جشنواره بهره مند شدند یادآور شد: ‌1200 نفر به ساعت از مجموع شش 6 پیش رویداد در نقاط مختلف کشور از جمله ارومیه، تبریز، سنندج، بندرعباس و دانشگاه صنعتی شریف تهران که با حضور و سخنرانی اساتید شاخص کارآفرینی و استارت آپی کشور در سطح کشور برگزار گردید بهره مند شدند.

رستم زاده با بیان اینکه این جشنواره در ۶ محور وب سایت و شبکه های اجتماعی، فیلم و مستند کاربردی، بازی های رایانه ای و انیمیشن، نرم افزار های تلفن همراه، نرم افزارهای کاربردی و اینترنت اشیاء در ۲ بخش بزرگسالان و دانش آموزی برگزار شدگفت : برای برگزاری کیفی علمی و از همه مهمتر عملیاتی تر این رویدادملی از 10 نفر منتور و تسهیلگر ملی و برتر استانی استفاده شده است.

دبیر علمی جشنواره ملی تولید محتوای دیجیتال دریاچه ارومیه با اشاره به علمکرد کمیته های مختلف در برگزاری این رویداد ملی گفت: در طول برگزاری این رویداد 1350 نفر به ساعت در کمیته اجرایی و دبیرخانه، 250 نفر به ساعت در کمیته رسانه و اطلاع رسانی و 300 نفر به ساعت در کمیته علمی رویداد کار علمی و اجرایی صورت گرفته است.

وی افزود: در راستای اطلاع رسانی این رویداد ملی به دستگاهها و مراکز علمی، دانشگاهها، پارکها و مراکز رشد بیش از 1000 مورد نامه نگاری و مکاتبه صورت گرفته است که در نوع خود کم نظیر می باشد.

این مدرس رسمی کارآفرینی و خلاقیت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر ضرورت بهره گیری از ایده ها، نوآوری ها و نگرش خلاقانه علمی در ارائه راهکارها و اقدامات موثر بومی با هدف ارایه نسخه کارآفرینانه و حل چالش مدنظر گفت: رویدادهای استارتاپی به عنوان بستری برای خلق استارت آپ های نسخه ساز چالش ها و مدارهای توسعه به نوعی یک افق نو و بدیع در خلق ایده های نوین تلقی می شوند که فرصتی عالی برای پیاده سازی تفکر ناب و خلاق افراد در جهت تعالی جامعه محقق می‌کنند.


شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار:3 آذر 1397 ، کدخبر: 97090300687،www.isna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
0
0
86 ایده که صحله 186 ایده ام باشه مدیران ما این دریاچه رو تا خشک نکنن بیخیال نمیشن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین