پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۱۶۷۳
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰
مشاور وزیر و سرپرست دفتر طب ایرانی وزارت بهداشت، از ابلاغ آیین‌نامه جدید «نحوه فعالیت فعالان حوزه طب سنتی و فروش گیاهان دارویی» به دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور به منظور ساماندهی فعالان حوزه طب سنتی و فروش گیاهان دارویی با تایید وزیر بهداشت خبر داد.

شعارسال: دکتر محمود خدادوست، مشاور وزیر و سرپرست دفتر طب ایرانی وزارت بهداشت، آیین‌نامه جدید «نحوه فعالیت فعالان حوزه طب سنتی و فروش گیاهان دارویی» را با تایید دکتر سید حسن هاشمی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، برای اجرا به دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی ‌درمانی سراسر کشور ابلاغ کرد.

براساس این گزارش، تعیین فرآیندهای آموزش و ارزشیابی و نحوه فعالیت پزشکان و سایر دست‌اندرکاران حوزه سلامت در حیطه طب سنتی ایرانی، نحوه تایید صلاحیت خبرگان فاقد مدارک تحصیلی پزشکی و فعالیت آنها در این حیطه و نحوه فعالیت عطاران در زمینه فروش گیاهان دارویی، از بخش‌های مهم این آیین‌نامه است.

همچنین آیین‌نامه «نحوه فعالیت فعالان حوزه طب سنتی و فروش گیاهان دارویی»، در سه فصل و 12 ماده تصویب و جایگزین آیین‌نامه نحوه فعالیت دانش‌آموختگان پزشکی در حیطه طب سنتی ایرانی به تاریخ هفتم خرداد 96 شده و از تاریخ ابلاغ، لازم‌الاجرا است.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 3آذر1397، کدخبر: 97090300921: www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین