پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۱۷
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۳
مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان در حاشیه کارگروه مشترک ثبتی با مسئولین اوقاف و امور خیریه که در اواخر مهرماه سال جاری به میزبانی اداره کل اوقاف مازندران برگزار شد اظهار داشت: تمام توان خود را برای مستند سازی املاک موقوفه بکار خواهیم بست.

شعار سال: «محمدحسن بهادر» با اشاره به اینکه تا بحال فقط برای 30 درصد رقبات موقوفه استان سند مالکیت صادر گردیده است تصریح کرد صدور سند کاداستری باعث جلوگیری از تجاوز و تعارض به حدود و ثغور موقوفات خواهد شد و قطعاً این مستند سازی در راستای نیّت خیر خواهانه واقفین پیش می رود.

وی افزود تا پایان شهریور ماه امسال برای 236 ملک موقوفه سند مالکیت حد نگار صادر و ابراز امیدواری کرد تا پایان سال 94 این تعداد به 800 برگ سند کاداستری شامل 65 هزار رقبه خواهد رسید.

حجه السلام علیزاده مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان نیز در این کارگروه مشترک ثبتی از همکاری واحدهای ثبتی به لحاظ مستند سازی رقبات موقوفه قدردانی کرد و گفت در استان مازندران 13 هزار ملک موقوفه مشتمل بر 174 هزار رقبه شامل املاک ، مساجد ، حسینیه ها و امامزاده و بقاء متبرک شناسایی شده که قریب 70 درصد املاک با نیّت عزاداری سید الشهدا (ع) وقف گردیده است.

گفتنی است در پایان این کار گروه تفاهم نامه مشترک بین اداره کل اوقاف و ثبت اسناد و املاک برای تحقق صددرصدی سهمیه صدور سند موقوفات استان در سال جاری تنظیم و بامضای طرفین رسید.با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وبسايت خبرگزاري شمال، تاریخ انتشار سه شنبه 28 مهر 1394، کد مطلب: 123859 : www.shomalnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین