پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۲۹۴۷
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۸
۵۰۰ بیمار نیازمند از محل درآمد موقوفه مرحوم دکتر علی نقی کنی واقف خیر اندیش قائم شهری معالجه و درمان شدند.

شعار سال: مسئول امور استان‌های سازمان اوقاف و امورخیریه کشور در حاشیه عیادت از بیماران بی بضاعت بستری در بیمارستان رازی قائم شهر که با کمک واقف خیر، تحت درمان هستند گفت: مشارکت مومنین در وقف اموال و موقوفات درحوزه بهداشت و درمان یکی از اعمال و نیات واقفان خیر است که به یاری بیماران نیازمند جامعه می‌پردازند.
حجت الاسلام روحانی نژاد افزود: ساخت و تجهیز بیمارستان‌ها و مراکز درمانی و تامین هزینه‌های دارو و درمان بیماران نیازمند مهمترین خدمات واقفان در حوزه درمان است که بعنوان صدقه جاریه همواره از آثار و برکات اعمال حسنه آن‌ها بهره‌مند خواهند شد.
حجت الاسلام حیدری مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران نیز گفت: امسال تاکنون یک میلیاردو ۲۷۰ میلیون تومان از محل درآمد موقوفه واقفان خیر اندیش مازندران، صرف تجهیز بیمارستان امام ساری و هزینه دارو و درمان بیماران نیازمند در بیمارستان رازی قائم شهر شده است.
۵۰۰ بیمار نیازمند در قائم شهر با کمک مالی ۳۶۰ میلیون تومانی از محل درآمد موقوفه واقف نیکوکار مرحوم دکتر علی نقی کنی درمان و مداوا شدند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صداوسیما، تاریخ 10 آبان 98، کد مطلب: 2561015: www.iribnews.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین