پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۱۷۱۷۵
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۴:۱۸
مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: ۱۳ هزار و ۲۰۸ نفر برای شرکت در آزمون کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای و موسسات‌ غیرانتفاعی ثبت‌نام کردند و تا ۲۹ اردیبهشت‌ماه نیز برای ثبت‌نام مهلت است.

شعارسال: حسین توکلی مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه ثبت‌نام برای شرکت در آزمون دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و موسسات‌ آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی سال 95 از طریق شبکه اینترنتی سازمان سنجش از چهارشنبه 22 اردیبهشت آغاز شده است، گفت: تا 8 صبح امروز 13 هزار و 208 نفر برای شرکت در آزمون کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای و موسسات‌ غیرانتفاعی ثبت‌نام کردند.

وی افزود: دفترچه راهنمای ثبت‌نام و اطلاعیه سازمان سنجش پیرامون شرایط و ضوابط تاریخ و نحوه ثبت‌نام در این آزمون بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته و در نشریه پیک سنجش نیز منتشر شده است.

به گفته توکلی، داوطلبان تا چهارشنبه 29 اردیبهشت‌ماه برای ثبت‌نام فرصت دارند.


با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاريخ انتشار: 25 اردیبهشت 1395، کد خبر: 13950225000432، www. farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین