پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۷۱۸۲۱
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۶
شوراي عالي هماهنگي اقتصادي سه قوه در جلسه عصر شنبه، پيشنهادهاي بانک مرکزي در جهت تسهيل و شفاف‌سازي مبادلات بانکي و مقابله مؤثرتر با پول‌شويي را تصويب کرد.

شعار سال: در اين جلسه که با حضور رؤساي قواي مقننه و قضائيه و به رياست حسن روحاني تشکيل شد، رئيس کل بانک مرکزي با ارائه گزارشي از وضعيت بازار ارز، به اقدامات اين بانک در جهت شفاف‌سازي بازار ارز و ايجاد اطمينان نسبت به واقعي‌شدن نرخ ارز اشاره کرد. رئيس سازمان برنامه و بودجه نيز در اين جلسه، کليات منابع و مصارف بودجه سال 98 کشور را ارائه کرد که از محورهاي اصلي آن تأمين عدالت اجتماعي، توجه به معيشت مردم و رشد اشتغال و حمايت از توليد داخلي است. در اين راستا، بر سياست‌هايي مانند اختصاص ارز به نرخ رسمي براي تأمين کالاهاي اساسي، افزايش حقوق شاغلان و بازنشستگان و همچنين ارائه بسته‌هاي معيشتي براي حمايت از خانواده‌هاي کم‌درآمد تأكيد شده است. شوراي عالي هماهنگي اقتصادي ضمن تأكيد بر توجه به نيازهاي مردم به‌ويژه اقشار کم‌درآمد در بودجه 98، مقرر کرد بحث در اين زمينه در جلسه بعدي شوراي عالي ادامه يابد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از روزنامه شرق، تاریخ انتشار 5 آذر 97، شماره: 3300
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین