پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۲۰۵۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۰۵:۳۸
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی گفت: اورژانس کشور وضعیت مطلوبی در مقایسه با اورژانس سایر کشورها ندارد.حداقل زمانی که اورژانس درهنگام وقوع حادثه در جاده ها صرف می‌کند تا خود را رسانده و مجروح را به بیمارستان منتقل کند 40-30 دقیقه است؛ در حالیکه در کشورهای پیشرفته این مدت زمان در کمترین حد خود بوده که مجروحان و تلفات جاده‌ای به این میزانی که در ایران وجود دارد زیاد نیست.

شعارسال: عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی گفت: اورژانس کشور وضعیت مطلوبی در مقایسه با اورژانس سایر کشورها ندارد.

»علی جلیلی»، عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی،  گفت: هفته گذشته رییس اورژانس کشور با اعضای این کمیسیون در خصوص مسائل و مشکلات موجود این سازمان گفتگو کرد و دراین باره راهکارهایی ارائه شد.

نماینده مردم مراغه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اورژانس 115 علیرغم تلاش های خود نمی‌تواند با حداقل واکنش کارها را پیش ببرد، افزود: اورژانس کشور وضعیت مطلوبی در مقایسه با اورژانس سایر کشورها ندارد.

وی ادامه داد: سالانه حدود 17هزار نفر تلفات جاده ای و روزانه 290 نفر مجروح جاده‌ای در کشور داریم که با این حساب سالانه، 300هزار نفر مجروحات جاده ای داریم که به نوعی جانباز جاده ای حساب می‌شوند.

جلیلی افزود: تاخیری که در رسیدن اورژانس به محل حادثه وجود دارد باید به کمترین حدممکن برسد. باتوجه به آمار موثقی که ارائه می شود به این نتیجه رسیدیم که اورژانس کشور با شرایط مطلوب، فاصله دارد.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: حداقل زمانی که اورژانس درهنگام وقوع حادثه در جاده ها صرف می‌کند تا خود را رسانده و مجروح را به بیمارستان منتقل کند 40-30 دقیقه است؛ در حالیکه در کشورهای پیشرفته این مدت زمان در کمترین حد خود بوده که مجروحان و تلفات جاده‌ای به این میزانی که در ایران وجود دارد زیاد نیست.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 6آذر1397، کدخبر: 780394،www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۷
0
0
م.آ75
متاسفانه نبود بودجه کافی در این بخش ونبود افراد متخصص ونبود ساز کار مناسب در خدمت دهی از مشکلات
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین