پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۲۱۰۰
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۱
در پی زلزله ۶٫۴ ریشتری دیشب در حوالی سرپل‌ذهاب، محسن پورکیانی مدیرعامل بیمه ایران، در حکمی جمال یوسفی مدیرکل بیمه ایران در استان کرمانشاه را بعنوان مدیرمعین رسیدگی، کارشناسی و پرداخت خسارت زلزله چهارم آذرماه ۹۷ تعیین و ستاد فنی این شرکت را موظف به همکاری و اعزام فوری تیم کارشناسی پشتیبان کرد.

شعار سال: در حکم مدیرعامل بیمه ایران ضمن ابراز تأسف از وقوع این حادثه ناگوار و اعلام همدردی با مردم عزیز استان‌های غربی کشور بر تسریع در رسیدگی‌ها و اطلاع رسانی لازم به بیمه گذاران زیان‌دیده تأکید شده است.

در پی دستور مؤکد مدیرعامل بیمه ایران و تعیین جمال یوسفی به عنوان مدیر معین پروژه، کارشناسان و ارزیابان بیمه ایران در شهرستان قصرشیرین مستقر شده و با هماهنگی فرمانداری‌های شهرستان‌های سرپل‌ذهاب، گیلان‌غرب و قصرشیرین در حال بررسی و زمینه سازی لازم به جهت استقرار تیم‌های ارزیاب خسارت در منطقه هستند.

لازم به یادآوری است که بیمه ایران در حادثه زلزله سال گذشته غرب کشور، بیش از ۲۴۰ میلیارد ریال خسارت به بیمه‌گذاران خود پرداخت کرد.

بیمه ایران اعلام کرده است: خسارت‌دیدگان می‌توانند با ارائه بیمه نامه و اعلام خسارت به بیمه‌ایران‌ِ استان کرمانشاه و یا شعبه‌های بیمه ایران در استان‌های غربی، نسبت به دریافت خدمات خسارت از بیمه ایران اقدام لازم را بعمل آورند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت اقتصاد آنلاین، تاریخ 5 آذر 97، کد مطلب: 317654: www.eghtesadonline.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین