پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۱۷۳۲۲۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۰
عضو انجمن صنفی انبوه‌سازان استان تهران گفت: بخش خصوصی برای اتمام پروژه‌های عمرانی در کشور نیازمند اعطای تسهیلات بانکی است.
شعارسال: ایرج رهبر با بیان اینکه پروژه‌های نیمه‌تمام عمرانی که با پول دولت استارت خورده‌اند برای واگذاری به بخش خصوصی باید به لحاظ اقتصادی توجیه‌پذیر باشند، گفت: بسیاری از پروژه‌های عمرانی در مرحله گودبرداری فونداسیون هستند بخش خصوصی باید به لحاظ فنی و حتی اقتصادی محاسبات دقیقی را انجام دهد تا مسئولیت اجرای پروژه را بر عهده بگیرد.

عضو انجمن صنفی انبوه‌سازان استان تهران اضافه کرد: برای بخش خصوصی انجام یک پروژه از صفر راحت‌تر از این است که یک پروژه عمرانی را از نیمه کار بر عهده بگیرد، زیرا ممکن است در پروژه نیمه‌تمام بخش خصوصی به لحاظ مالی و فنی ضرر کند.

وی تصریح کرد: دولت توانایی اتمام پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام را ندارد، زیرا بودجه عمرانی کشور سال‌ به‌ سال در حال کاهش است که وقوع این اتفاق در به اتمام نرسیدن پروژه‌های عمرانی مؤثر است.

رهبر اضافه کرد: برای اتمام پروژه‌های عمرانی که بیش از ۶۶۰ هزار میلیارد تومان ارزش دارد باید به مدت ۱۰ سال و هر سال ۷۰ هزار میلیارد تومان بودجه پیش‌بینی شود که به نظر من این فرآیند اجرایی نیست.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری آنا ، تاریخ انتشار: 12 آذر 1397 ، کدخبر: 330879 ، www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۲
0
0
م.م77
در همه جای دنیا بانک ها کمک کننده برای حرکت چرخ صنعت کشورن
تو کشور ما برعکس
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین