پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۳۴۸۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۱
معاون استاندار خراسان جنوبی گفت: دو بانده شدن کامل جاده قاین به مشهد با سرمایه گذاری بخش خصوصی صورت می گیرد، چرا که با اعتبارات دولتی نمی توان انتظار معجزه داشت.

شعارسال: سید مجتبی علوی مقدم  اظهار کرد: پروژه های عمرانی ناتمام در خراسان جنوبی از لحاظ میزان پیشرفت فیزیکی به سه بخش تقسیم می شوند.

معاون امور هماهنگی استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: برخی از پروژه های عمرانی در استان زیر ۵۰ درصد، برخی بین ۵۰ تا ۸۰ درصد و برخی دیگر از پروژه ها نیز بالای ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته اند.

علوی مقدم با اشاره به اینکه اولویت اتمام با پروژه هایی است که بالای ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته اند، ادامه داد: سیاست بر واگذاری پروژه های زیر ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی به بخش خصوصی است.

وی افزود: اما در میان همه پروژه های عمرانی نباید از مقوله اولویت دار آب غفلت کرد که برای آن برنامه ریزی بلند مدت و کوتاه مدت صورت گرفته است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی گفت: در حوزه برنامه ریزی بلند مدت برای انتقال آب، جلسات بسیار خوبی به ویژه در کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی برگزار شده است.

علوی مقدم با اشاره به اینکه در برنامه ریزی کوتاه مدت نیز برای جلوگیری از هدر رفت آب طرح و برنامه جدی باید پیاده شود، اظهار کرد: برای مردم خراسان جنوبی نیز هیچ موضوعی به اندازه آب اهمیت ندارد.

وی اظهار کرد: پروژه اولویت دار دیگر دو بانده شدن جاده های خراسان جنوبی به ویژه جاده قاین به مشهد است که از طریق سرمایه گذاری بخش خصوصی با اعطای تسهیلات بانکی پیگیری می شود چرا که با اعتبارات دولتی نمی توان انتظار معجزه داشت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی بیان کرد: در زمینه کلنگ زنی راه آهن بیرجند نیز امیدواریم در آینده نزدیک و با حضور مقامات کشوری وزارت راه این موضوع انجام گیرد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 12آذر1397 ، کدخبر: 4474293: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رحیمی
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۵
0
0
بهتر که کل اقتصاد استان به دست بخش خصوصی سپرده بشه تا بلکه از این وضعیت یکم نجات پیدا کنیم و مشکلات اقتصادی تا حدودی برطرف بشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین