پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۴۲۵۸
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۵
رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به وقوع برف و کولاک در محور سنقر به بیستون در کرمانشاه گفت: دو استان لرستان و خوزستان طی ۲۴ ساعت گذشته درگیر سیل و آب گرفتگی شده است.

شعار سال: مرتضی سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات در ارتباط با گزارش برف و کولاک در کشور اظهار داشت: شب گذشته گردنه زالیان استان لرستان به دلیل وقوع برف و کولاک دچار حادثه شده بود که نیروهای امدادی ۷۰ دستگاه خودروی گرفتار در برف را رهاسازی کرده و ۲۱۵ مسافر نیز امدادرسانی شدند.

وی افزود: همچنین محور سنقر به بیستون در کرمانشاه از روز گذشته درگیر برف و کولاک شده که نیروهای امدادی در این محور نیز ۳۵ دستگاه خودروی گرفتار در برف و کولاک را رهاسازی و ۸۵ مسافر گرفتار نیز امدادرسانی شدند.

رئیس سازمان امداد و نجات در ارتباط با وقوع سیل و آب‌گرفتگی گفت: منطقه نورآباد دلفان در شهرستان پلدختر لرستان نیز از روز گذشته درگیر سیل و آب گرفتگی شده که ۱۱۹ نفر دچار حادثه و امدادرسانی شدند و ۳۷ دستگاه خودرو نیز از مسیر سیلاب رهاسازی شد.

وی خاطرنشان کرد: در استان خوزستان نیز شهرستان‌های گتوند، دزفول،‌ مسجدسلیمان، شوش، اندیکا و لالی درگیر سیل و آب گرفتگی شده و بارندگی شدید در شمال استان خوزستان سبب وقوع سیل در مناطق مختلف عشایری، روستایی و شهری شده است که تیم‌های عملیاتی از روز گذشته به منطقه اعزام و تعداد زیادی حادثه دیده امدادرسانی شده‌اند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ 16 آذر 97، کد مطلب: 13970916000058: www.farsnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین