پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۴۳۳۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۲
معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش گفت: نیروی دریایی در زمینه دیپلماسی دفاعی و نظامی به موازات وزارت امور خارجه در راستای اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران حرکت می‌کند.
شعارسال: امیر دریادار حمزه علی کاویانی معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش در خصوص میزان آمادگی این نیرو برای مقابله با تهدیدات احتمالی با توجه به مواضع اخیر رئیس‌جمهور آمریکا، اظهارداشت: سلسله مراتب فرماندهی نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران بارها اعلام کرده اند که این نیرو برای مقابله با هر گونه تهدیدی کاملا آماده است و به هیچ متجاوزی اجازه دست درازی و چشم طمع دوختن به منافع ملی و آب های سرزمینی کشور عزیزمان را نمی دهد.

وی در ادامه با اشاره به خودکفایی نیروی دریایی در تولید تجهیزات گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی و با اتکا به دانش و توان بومی، تمامی تجهیزات و سامانه های مورد استفاده در نیروی دریایی اعم از شناوری، زیرسطحی، موشکی، اژدر و سایر تجهیزات ویژه در نیروی دریایی توسط صنعتگران و صنایع وابسته به وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تولید و در اختیار نیروی دریایی راهبردی ارتش قرار می گیرد که موجب ارتقای توان بازدارندگی و دفاعی کشور شده است.

معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش در خصوص امکان صادرات تجهیزات تولیدی در حوزه دریا گفت: بحث فروش و صادرات تجهیزات دریایی و نظامی به سیاست‌های کلی نظام مرتبط می‌شود و در حوزه اختیارات و برنامه های نیروی دریایی راهبردی ارتش نیست و من نیز نمی‌توانم در این خصوص نظری بدهم. نیروی دریایی یک یگان عملیاتی و بهره بردار از تجهیزات ساخت داخل است و تصمیمی در خصوص صادرات در اختیار نهادها و دستگاه های دیگر است.

وی در پایان درباره برنامه های نیروی دریایی ارتش برای گسترش دیپلماسی دفاعی گفت: نیروی دریای راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران با تدابیر فرماندهی معظم کل قوا یک نیروی بین المللی، سیاسی، نظامی و علمی است به همین دلیل نیروی دریایی در زمینه دیپلماسی دفاعی و نظامی به موازات وزارت امور خارجه در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حرکت می‌کند. روند این دیپلماسی فعال نظامی با قدرت و جدیت ادامه پیدا خواهد کرد.

با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار: 17 آذر 1397 ، کدخبر: 4477753 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
0
0
ان شاالله که خیر باشد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین