پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۵۹۹۶
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰
وزیر کشور گفت: استان سیستان و بلوچستان باید به شاخص‌های رشد عدالت اجتماعی و اقتصادی از طریق سازماندهی فضا نزدیک شود.

شعار سال: عبدالرضا رحمانی‌فضلی در پیامی به مناسبت افتتاح فرمانداری شهرستان بمپور اعلام کرد: ضمن عرض شادباش به محضر مردم خون‌گرم‌، غيور و سخت‌كوش استان سيستان و بلوچستان به‌ويژه مردم شهرستان بمپور و بخش مهرگان از خداوند بزرگ سعادت و عزتمندی غيور مردان و شيرزنان آن سامان را خواستارم.

وزیر کشور ادامه داد: تقسيمات كشوری و ارتقای سطح اداری و ديوانی مناطق فی‌نفسه هدف نيست، بلكه اراده وزارت كشور و دولت تدبير و اميد بر تأمين و تحقق هدفی بزرگ‌تر كه همان كمک به توسعه پايدار و متوازن منطقه برای نزديک شدن به شاخص‌های رشد عدالت اجتماعی و اقتصادی از طريق سازماندهی فضا است.

وی افزود: ياد و خاطره مرزبانان و شهيدان منطقه به‌ويژه شهيد والامقام حادثه اخير چابهار، ناصر درزاده از فرزندان غیور بمپور كه جان عزيز خويش را برای عزت و توسعه و رفاه مردم نثار نمود گرامی داريم. اميد دارم با تأسی از راه شهيدان والا مقام مسير آبادانی، توسعه و اعتلا شهرستان و بخش جديدالتأسيس با همكاری و همراهی مردم پرتلاش منطقه هموار شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ انتشار 22 آذر 97، کد مطلب: 344051، www.ana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین