پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۶۲۳۳
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۶
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: صنعت هوایی ایران حدود ۴۰ سال است که در تحریم قرار دارد و تحریم اثری بر روی صنعت هوایی ندارد.

شعا سال : رضا جعفرزاده، با اشاره به موضوع تجمع مهماندارهای معترض ایرلاین ایران‌ایر در برابر وزارت راه و شهرسازی گفت: این عزیزان با تجمع کردن در برابر وزارت راه و شهرسازی به مرجع بالاتر از سازمان هواپیمایی کشوری مراجعه کردند و انتظار دارند که وزارتخانه پاسخ آن‌ها را بدهد.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری افزود: بررسی این موضوع که اعتراض و تجمع مهمانداران ایرلاین ایران‌ایر در برابر وزارت راه و شهرسازی به‌حق بوده است یا خیر در دست بررسی است.

وی با اشاره به اینکه محدویت‌های ناشی از تحریم به‌خصوص برای صنعت هوایی که یک جایگاه ویژه‌ای در کشور دارد در طول ۴۰ سال اخیر وجود داشته است، گفت: آمریکایی‌ها روی صنعت هوایی تمرکز کرده‌اند تا این صنعت را زمین‌گیر کنند اما صنعت هوایی ایران از تحریم‌ها عبور خواهد کرد.

جعفرزاده گفت: تحریم اثری بر روی صنعت هوایی ایران نخواهد داشت و با استفاده از تجربیات گذشته می‌توانیم اثر تحریم‌ها بر روی صنعت هوایی کشورمان را خنثی کنیم.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری اضافه کرد: براساس قواعد بین‌المللی به تمام هواپیماها در نقاط مختلف جهان باید سوخت داده شود و عدم سوخت‌رسانی به ایرلاین‌های ایرانی از سوی سازمان هواپیمایی کشوری به‌صورت جدی پیگیری می‌شود، هرچند فکر می‌کنم از این طریق هم آمریکایی‌ها خیلی به موفقیتی چشمگیر دست پیدا نمی‌کنند.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی ، تاریخ 26 آذر 97، کد مطلب: :www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین