پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۷۷۴۰
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۴
ستاره برزیلی می‌گوید فقر و بی‌پولی در دوران کودکی انگیزه‌ای شد تا او فوتبال را برای ادامه زندگی انتخاب کند.

شعار سال: نیمار که به عنوان گران‌ترین بازیکن تاریخ با ۲۲۲ میلیون یورو از بارسلونا راهی پاری سن ژرمن شد، روزگاری در کودکی حتی یک پنی هم برای خرید خوراکی نداشت و زندگی او با سختی‌های زیادی همراه بود.

نیمار در گفت‌وگویی صریح با کانال یوتیوبO Primo Rico از سختی‌های دوران کودکی خود سخن گفت. او در ابتدای صحبت‌هایش گفت:‌ من دوران کودکی خیلی سختی داشتم. یادم می‌آید به مادرم می‌گفتم می‌خواهم بیسکوییت و شیرینی بخورم ولی مادرم می‌گفت هیچ پولی در بساط نداریم و شاید اگر پدرت حقوقش را گرفت این هفته مقداری برای تو بخرم. به مادرم گفتم اشکال ندارد روزی آن‌قدر پولدار می‌شوم که یک کارخانه بیسکوییت می‌خرم و هر وقت که بخواهم می‌خورم. هنوز وقتی آن خاطره را با مادرم مرور می‌کنیم او گریه می‌کند و احساساتی می‌شود.

زندگی این روزها را برای نیمار تغییر داد و او اکنون زندگی مرفه‌ای دارد و در زمینه بازی نیز توانسته در پاری سن ژرمن اقتخارات خوبی به دست بیاورد.

او هم‌چنین درباره رفتن به فوتبال اروپا گفت: تنها یک مسیر پیش روی من بود و وقتی ۱۴ یا ۱۵ سال سن داشتم فهمیدم که دیگر نباید چیزی را هدر بدهم و باید به فکر نشان دادن خودم باشم. آن زمان در سانتوس بازی می‌کردم و می‌دانستم اگر خودم را نشان دهم می‌توانم به تیم‌های خوبی بروم.

نیمار این روزها امید اول پاری سن ژرمن برای قهرمانی در لیگ قهرمانان است. تیم او باید در مرحله یک هشتم نهایی با منچستریونایتد دیدار کند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت خبر فوری، تاریخ 1 دی 97، کد مطلب: 753470:www.khabarfoori.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین