پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۷۸۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۵
رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: حکم نهایی پرونده دو هزار میلیاردی واردکنندگان پروتز و ایمپلنت‌های اسکلتی پس از ختم دادگاه و شور قضات اطلاع رسانی می‌شود.

شعارسال: احمد خسروی وفا پیش ظهر امروز در حاشیه چهارمین جلسه دادگاه رسیدگی به اخلالگران نظام اقتصادی کشور در اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دادگاه رسیدگی به جرایم اقتصادی دادگستری استان اصفهان دو اخلالگر در نظام اقتصادی امروز برگزار شد.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان با بیان اینکه آقای ح.ج و خانم الف.س با اتهام اختلال نظام اقتصادی کشور متهمان این پرونده هستند، گفت: این متهمین از طریق وارد کردن پروتز و ایمپلنت‌های اسکلتی به صورت قاچاق، غیر مجاز و بدون هماهنگی با اداره گمرک و سایر مراجع ذیصلاح قانونی مورد محاکمه قرار گرفت.

وی افزود: ارزش تقریبی اقلام قاچاق شده توسط این دو متهم ۲۳۰ میلیارد تومان برآورده شده است و پس از ختم دادگاه قضات پرونده وارد شور می‌شودند که در آینده حکم نهایی اطلاع رسانی می‌شود.

خسروی وفا تصریح کرد: تاکنون چهار جلسه دادگاه ویژه رسیدگی به اتهامات متهمان، مفسدان و اخلالگران در نظام اقتصادی کشور در اصفهان برگزار شده است و دستگاه قضایی استان با رسیدگی سریع و قاطع، اشد مجازات‌های قانونی را در خصوص افرادی که با سواستفاده و فرصت طلبی از شرایط کنونی کشور امنیت، آسایش و معیشت مردم را با اعمال محرمانه خود هدف قرار می‌دهند، اعمال خواهد کرد.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه خبری تحلیلی صاحب نیوز، تاریخ انتشار:2 دی 1397 ، کدخبر:927729 ،www.sahebnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۰
0
0
وارد کننده ماشین توی مملکت وزیر می شه، این که چیزی نیست اخوی
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین