پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۴۴۲۷
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۴
سخنگوی قوه قضائیه گفت: دادگاه‌های ویژه رسیدگی به جرائم اقتصادی که اخیراً در تعدادی از استان‌های کشور تشکیل شده، به زودی رسیدگی‌های خود را شروع می‌کنند.

شعارسال:سخنگوی قوه قضائیه گفت: دادگاه‌های ویژه رسیدگی به جرائم اقتصادی که اخیراً در تعدادی از استان‌های کشور تشکیل شده، به زودی رسیدگی‌های خود را شروع می‌کنند.

به گزارش روابط‌عمومی قوه‌قضائیه، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی‌اژه‌ای در حاشیه نشست مسئولان عالی قضائی در جمع خبرنگاران در ارتباط با آخرین وضعیت پرونده محکومان به‌ اعدام گفت: پس از اعتراض کسانی که حکمشان به‌عنوان مفسد‌فی‌الارض در دادگاه بدوی صادر شده بود، پرونده این افراد برای طی تشریفات قانونی به دیوان عالی کشور ارسال شد.

وی ادامه داد: در این رابطه دو نفر از متهمان از یک پرونده و نفر سوم از یک پرونده دیگر بود که در مورد پرونده نفر سوم هنوز نظری داده نشده است؛ نتیجه تحقیقات دیوان عالی کشور در خصوص پرونده مذکور هنوز اعلام نشده است؛ این پرونده شامل کارتن‌های متعددی از اسناد و مدارک است لذا رسیدگی به آن کمی طول می‌کشد.

سخنگوی قوه قضائیه اظهار کرد: در برخی از استان‌ها رسیدگی به پرونده مفاسد اقتصادی آغاز شده و در حال حاضر این دادگاه‌ها در استان‌های اصفهان، شیراز و هرمزگان آغاز شده است و برنامه داریم تا رسیدگی به پرونده‌های مفاسد اقتصادی را در اسرع وقت رسیدگی کنیم.

محسنی‌اژه‌ای گفت: ضابطان نیروی انتظامی، وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه و نیز قوه قضائیه به‌شدت پیگیر رسیدگی به مفاسد اقتصادی هستند و از مردم نیز خواهش داریم تا دستگاه قضائی را کمک کنند.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ انتشار 30مهر97، کدخبر: 320002، www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین