پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۸۱۶۳
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۸
رئیس سابق یکی از شعب بانک تجارت در کرمان که به پولشویی، اخذ رشوه و اختلاس متهم است، گفت: به صنعت هواپیمایی و سیستم بانکی خدمت کردم.متهم که در حال حاضر در دادگاه حضور یافته است، پیش از شروع جلسه، به خبرنگاران گفت: 5 سال بازداشت موقت بودم و در ششمین سال برای اولین‌بار به دادگاه آمدم.

شعار سال: نخستین جلسه محاکمه علی‌اکبر عمارت‌ساز رئیس سابق یکی از شعب بانک تجارت کرمان، تا لحظاتی دیگر در شعبه 4 دادگاه ویژه مفاسد اقتصادی به‌ریاست قاضی صلواتی آغاز می‌شود.

متهم که در حال حاضر در دادگاه حضور یافته است، پیش از شروع جلسه، به خبرنگاران گفت: 5 سال بازداشت موقت بودم و در ششمین سال برای اولین‌بار به دادگاه آمدم.

وی مدعی‌ است که فعالیت‌های او خدمت به صنعت هواپیمایی و بانکی کشور بوده است.

 اتهامات عمارت‌ساز، عبارت‌ است از: پولشویی، اختلاس توأم با جعل، معاونت در اختلاس و جعل، استفاده از سند مجعول، تصرف غیرقانونی در اموال توقیف‌شده، اخذ رشوه، تحصیل مال نامشروع، خیانت در امانت و نگهداری تجهیزات ماهواره‌ای.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته خبرگزاری تسنیم تاریخ انتشار 3 دی 97، کدخبر: 1906246، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین