پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۶۲۳۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۴
دادستان بجنورد از بازداشت رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان شمالی خبر داد.
شعارسال: مسلم محمد یاران در نشست خبری گفت: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان شمالی به جرم اختلاس و تضییع اموال دولتی دستگیر شده است.

وی افزود: در حال حاضر قرار بازداشت برای وی صادر و به زندان معرفی شده است.

یاران ادامه داد: سیاست دستگاه قضایی عدم تحمل فساد در سیستم اداری و دولتی است و برخورد با گلوگاه‌های فساد در دستور کار دادسرا قرار دارد.

وی اظهار کرد: به مدیران توصیه می شود در چارچوب مقررات و قانون کار کنند.

این مقام مسئول تصریح کرد: پرونده تخلف این مدیر در شعبه دوم در حال رسیدگی است.

وی در ادامه به درگیری چند شکارچی با محیط بانان در منطقه سولگرد در خراسان شمالی طی یکی دو هفته گذشته اشاره کرد و گفت: در حال حاضر چهار نفر از شکارچیان دستگیر شده اند و شکارچی که موجب قتل یکی از محیط‌بان‌ها شده بود نیز به جرم خود اقرار کرده است.

دادستان بجنورد افزود: به زودی نیز کیفرخواست صادر خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به کاهش قتل‌ها در این استان اظهار کرد: بیشتر قتل‌های به وقوع پیوسته در این استان آنی بوده که بر اثر عصبانیت و عدم کنترل به وقوع می پیوندند و با نقشه قبلی نیستند.

وی با اشاره به درگیری چند نوجوان طی دو سه هفته گذشته در بجنورد و قتل یک نفر توضیح داد: در این درگیری چند نوجوان حضور داشته‌اند که اصلا از گذشته با یکدیگر سابقه برخورد نداشتند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری ایسنا ، تاریخ انتشار: 10 آبان 1397 ، کدخبر: 97081004701 ، www.isna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۵
0
0
ا.ف75
اینکه همچین مدیری در استان بلندپایه به حساب میاد شکی نیست ولی اینکه دلیل بازداشتش بی صدا بمونه به نوعی مسکوت گذاشتن قضیه برای از بین بردن صورت مساله هست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین