پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۸۷۹۵
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۰
این رویداد عمدتاً توسط دو قشر مشخص برگزار می‌شود: یکی مرفهان بی‌دغدغه و سلبریتی‌ها و دیگری افرادی که تمایل دارند شبیه قشر اول به نظر برسند. پدید آمدن پدیدههای نوظهوری از این دست، برخی کاربران توییتر را به واکنش واداشته که در این گزارش به برخی از آنها پرداخته می‌شود.

شعارسال: چند سالی است که در کشور ما به سبک کشورهای غربی و مسیحی جشن کریسمس برگزار می‌شود. این رویداد عمدتاً توسط دو قشر مشخص برگزار می‌شود: یکی مرفهان بی‌دغدغه و سلبریتی‌ها و دیگری افرادی که تمایل دارند شبیه قشر اول به نظر برسند.

با توجه به روند گسترش استفاده از شبکه‌های اجتماعی در فضای مجازی، قابلیت نفوذ پدیده‌هایی که با ارزشهای ملی و مذهبی تفاوت یا بعضاً تضاد دارند به طرز چشمگیری افزایش یافته است. به نظر می‌رسد که در سال‌های اخیر اقلیت مرفه با حضور در این شبکه‌ها و به نمایش گذاشتن زندگی خود، به نوعی فرهنگ، سلیقه و حتی ارزشهای بخش دیگری از جامعه که دنبال کنندگان آنها محسوب می‌شوند را تحت الشعاع قرار داده‌اند و عمداً یا سهواً به این تضادهای ارزشی دامن زده‌اند. شیوع جشن‌هایی قبیل کریسمس و هالووین نیز نشانه چنین تأثیری است.

در همین شبکه‌های اجتماعی اما کاربران زیادی هم حضور دارند که متوجه بروز چنین تغییراتی شده و نسبت به آن واکنشهایی نشان داده اند. در این گزارش به چند پست توییتری پیرامون همین موضوع اشاره شده است.








سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت فانوس، تاریخ انتشار: 1دی1397 ، کدخبر: 207515: www.fanousnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین