پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۹۷۲۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۵
حشمتی با انتقاد از بی‌ثباتی قیمت‌ها در بازار لبنیات گفت: در این زمینه باید ستاد تنظیم بازار فعال باشد تا اخلالی ایجاد نشود و به‌موقع عمل کنند.

شعارسال:به نقل از روابط عمومی دادستانی کل کشور، جلسه بررسی وضعیت قیمت‌گذاری لبنیات با حضور مدیران واحدهای لبنی کشور، مسئولان اتحادیه‌ها، معاون وزیر صنعت و نماینده ستاد تنظیم بازار به‌ریاست حشمتی معاون دادستان کل کشور در حوزه حقوق عامه صبح امروز در دادستانی کل کشور برگزار شد.

حشمتی معاون حقوق عامه دادستان کل کشور اظهار کرد: بعد از جلسه‌ای که پیرامون وضعیت قیمت‌گذاری لبنیات برگزار شد، مسائل و مشکلات موجود در این حوزه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و خوشبختانه ستاد تنظیم بازار به مسئله ورود، و قیمت‌ها را تنظیم و اعلام کردند. در این جلسه پس از ارزیابی وضعیت موجود، راهکارهای موردنظر برای حل مسائل و مشکلات در این حوزه مورد بررسی قرار می‌گیرد و گزارش آن به دادستان کل کشور اعلام خواهد شد.

معاون حقوق عامه دادستان کل کشور ضمن انتقاد از عدم تثبیت قیمت‌ها خاطرنشان کرد: متأسفانه اخبار و گزارشاتی مبنی بر افزایش قیمت‌ها به ما واصل شده و همچنان شاهد افزایش قیمت‌ها هستیم و با توجه به اینکه تثبیت قیمت‌ها و جلوگیری از افزایش آن، مطالبه عموم مردم است، دادستان کل کشور به‌عنوان مدعی العموم به این مسئله ورود کرده و پیگیر این موضوع است.

در ادامه جلسه هر یک از حضار پیشنهادات خود را در خصوص وضعیت قیمت‌گذاری لبنیات مطرح نمودند و پیرامون مشکلات موجود بحث و بررسی صورت گرفت.

حشمتی پس از استماع اظهارات حاضرین در جلسه، با بیان اینکه "همه ما خادم مردم هستیم"، خاطرنشان کرد: قاعدتاً تلاطم در بازار ارز و اقتصاد بر وضعیت شما تأثیرگذار است؛ اما نکته‌ای که در اینجا وجود دارد بحث رعایت انصاف در حقوق مردم و رعایت قانون است، این در حالی است که ستاد تنظیم بازار به این موضوعات ورود کرده و 14 قلم را تعیین کرده که قیمت آن مشخص شده است.

وی اضافه کرد: ستاد تنظیم بازار و متولیان امر پیش از این ورود جدی نداشتند و مردم از وضعیت قیمت‌ها ناراضی و سرگردان بودند؛ اما خوشبختانه در حال حاضر قیمت 14 قلم مشخص شد.

معاون حقوق عامه دادستان کل کشور گفت: در بحث تنظیم و واردات نهادهای دامی مشکل داریم؛ اما در این زمینه اقداماتی در حال انجام است و باید پیگیری شود، همچنین در زمینه خارج کردن انحصار نهادهای دامی ما بحث داریم.

معاون حقوق عامه دادستان کل کشور با ابراز اینکه "در بحث اعتصابات کامیونداران ما ورود و تأکید کردیم که در این زمینه واسطه‌ها باید حذف شود"، اضافه کرد: ورود دادستانی کل به مسئله وضعیت قیمت‌گذاری لبنیات حمایتی است و به‌لحاظ دغدغه‌های مردم و صیانت از حقوق شهروندی است، در این زمینه باید ستاد تنظیم بازار فعال باشد تا اخلالی ایجاد نشود و به‌موقع عمل کنند.

حشمتی افزود: رفع مشکلات نهادهای دامی به‌صورت جدی پیگیری شود و ان‌شاءالله حل مشکلات در این زمینه اثرات خود را خواهد گذاشت.

معاون حقوق عامه دادستان کل کشور در پایان خاطرنشان کرد: گزارش تمامی موارد مطرح‌شده به دادستان کل کشور ارائه خواهد شد و در این زمینه تدابیر مناسب با همکاری نهادهای مربوطه اتخاذ خواهد

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار11دی 97، کدخبر: 1912906،www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
0
0
انتقاد دارن ولی در عمل به جریمه نقدی قانع هستند جنابان عالی قدر
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین