پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۹۸۶۱
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۵
در حالی که تنها 12 روز از حادثه آتش سوزی در مدرسه پیش دبستانی "اسوه حسنه" زاهدان می‌گذرد، امروز حادثه مشابهی دانش آموز سیستانی را در روستایی از توابع شهرستان زهک دچار سوختگی کرد

شعارسال: در حالی که تنها 12 روز از حادثه آتش سوزی در مدرسه پیش دبستانی "اسوه حسنه" زاهدان می‌گذرد، امروز حادثه مشابهی دانش آموز سیستانی را در روستایی از توابع شهرستان زهک دچار سوختگی کرد.

 صبح امروز در مدرسه حجت"روستای پلگی سید" از توابع شهرستان زهک هنگامی که یکی از دانش‌آموزان در حال ریختن نفت درون مخزن بخاری نفتی بود، ناگهان چراغ آتش گرفته و باعث می‌شود، پای این دانش آموز دچار سوختگی شود.

رضا صباغی مدیر آموزش و پرورش شهرستان زهک، درباره جزئیات این واقعه گفت: حادثه ساعت 8 صبح امروز و هنگام پر کردن مخزن نفت چراغ از سوی یکی از دانش آموزان رخ می‌دهد و بر اثر شلعه‌ور شدن چراغ دانش آموز پایه ششم از ناحیه هر دو پا دچار سوختگی می شود.

وی افزود: بدنبال این حادثه مدیر واحد آموزشی به همراه ولی دانش آموز، نوجوان حادثه دیده را به مرکز بهداشت روستا منتقل می کنند و بلافاصله تحت مراقب های درمانی قرار می گیرد.

صباغی تاکید کرد: بدلیل کوتاهی مدیر مدرسه و قطعی بودن قصور وی در بروز این حادثه حکم مدیر مدرسه لغو و رسیدگی نهایی به این پرونده وی به بخش تخلفات اداره کل آموزش و پرورش استان ارجاع شد.

همچنین علی مرادی مدیر اداره اطلاع رسانی و روابط‌عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در این باره به خبرنگار ایلنا گفت: با وجود بخشنامه‌های ابلاغی به مدارس و حساسیت‌ها و توصیه هایی که در این ایام به مدیران مدارس انجام شده، باز هم به علت سهل انگاری شاهد تکرار حادثه آتش‌سوزی بودیم. ضمن اینکه این مدرسه فاقد نیروی خدماتی بوده است که استفاده از دانش آموز برای اینگونه کارهای پر خطر توجیه پذیر نیست.

وی افزود: دانش آموز حادثه دیده علی توتازهی دانش آموز پایه ششم دبستان حجت پلگی است که بر اثر سوختگی از ناحیه هر دو پا دچار سوختگی شده است.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: 12دی 1397 ، کدخبر: 710614،www.ilna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین