پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۷۲۴۷
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۱
وزیر آموزش و پرورش صبح امروز برای ابراز همدردی و دیدار با خانواده‌های چهار دانش‌آموز جان باخته در حادثه آتش‌سوزی مدرسه اسوه حسنه از طریق فرودگاه زاهدان وارد سیستان و بلوچستان شد

شعارسال: وزیر آموزش و پرورش صبح امروز برای ابراز همدردی و دیدار با خانواده‌های چهار دانش‌آموز جان باخته در حادثه آتش‌سوزی مدرسه اسوه حسنه از طریق فرودگاه زاهدان وارد سیستان و بلوچستان شد.

 سیدمحمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش صبح امروز برای ابراز همدردی و دیدار با خانواده‌های چهار دانش‌آموز جان باخته در حادثه آتش‌سوزی مدرسه اسوه حسنه از طریق فرودگاه زاهدان وارد سیستان و بلوچستان شد و مورد استقبال مسئولان استانی قرار گرفت.

وزیر آموزش و پرورش در بدو ورود به زاهدان درباره هدف از سفر خود اظهار داشت: این سفر به منظور ابراز همدردی با خانواده‌های دانش‌آموزان حادثه آتش‌سوزی مدرسه اسوه حسنه، شرکت در جلسه هیئت تخلفات آموزش و پرورش و انعقاد قرارداد با جمعیت هلال احمر در ارتباط با تجهیز سیستم گرمایشی مدارس سیستان و بلوچستان بوده است.

وزیر آموزش و پرورش در ادامه جهت تفقد و دلجویی از خانواده دانش‌آموز عروج یافته "مریم نوکندی" در زاهدان که در سانحه آتش‌سوزی مدرسه جان خود را از دست داد با هیئت همراه و تعدادی از مسئولان استانی به منزل این دانش‌آموز رفت.

بطحایی پس از دلجویی از خانواده دانش‌آموز عروج یافته "مریم نوکندی" به همراه مسئولان سیستان و بلوچستان از مدرسه اسوه حسنه زاهدان محل آتش‌سوزی روزهای اخیر بازدید کرد.

بطحایی وزیر آموزش و پرورش و هیئت همراه و تعدادی از مسئولان استانی در ادامه از خانواده دانش‌آموز عروج یافته "یکتا میرشکار" در زاهدان که در سانحه آتش‌سوزی مدرسه جان خود را از دست داد دیدار، تفقد و دلجویی کردند.

پس از آن وزیر آموزش و پرورش، جمعی از نمایندگان استان سیستان و بلوچستان و سایر مسئولین از خانواده نونهال پرپر شده "مونا خسروپرست" که در سانحه آتش‌سوزی مدرسه اسوه حسنه شهرستان زاهدان جان خود را از دست داد دلجویی کردند.

تا دقایقی دیگر نیز جلسه هیئت رسیدگی بر تخلفات اداری با محوریت مدرسه اسوه حسنه و به ریاست سیدمحمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش و تنی چند از مسئولان کشوری و نمایندگان استان در زاهدان پشت درهای بسته برگزار می‌شود.


با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار: 30آذر 1397 ، کدخبر: www.tasnimnews.com،1904082

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین