پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۷۴۳۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۵
-وزیر آموزش و پرورش گفت: همه مسببین حادثه آتش سوزی مدرسه زاهدان که حتی سهوا باعث بروز چنین حادثه‌ای شدند باید مورد بازخواست قرار بگیرند تا دیگر شاهد چنین اتفاقات ناگواری نباشیم.

شعار سال: سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش به همراه شماری از اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی امروز با حضور در منازل چهار دانش آموز فوت شده حادثه آتش سوزی دبستان غیر دولتی «اسوه حسنه» زاهدان با خانواده آنان دیدار و ابراز همدردی کرد.

سید محمد بطحایی ضمن عرض تسلیت به خانواده داغدار مریم نکندی اظهار داشت: این حوادث و اتفاقات بسیار سخت و سوزناک است و همه ما باید خودمان را در غم آن ها شریک بدانیموی ادامه داد: مریم فقط فرزند یک خانواده نیست و احساس همه ملت ایران این است که مریم فرزند همه خانواده های این جامعه است زیرا همه ما خود ما را درغم این خانواده شریف می‌دانیم.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: باید تمام مسئولانی که دخالت داشتند مورد مواخذه قرار بگیرند و ما باید دست به دست هم دهیم تا مشکلات برطرف شودوی عنوان داشت: ما نباید در آینده نزدیک این موضوع و حادثه را فراموش کنیم و باید تمام سعی خود را داشته باشیم تا حداقل در بحث گرمایشی و وسایل مورد نیاز آن بتوانیم مدارس را تجهیز کنیموی ابراز کرد: زمانی که این مسئله در هیئت دولت نیز مطرح شد، رئیس‌جمهور و تمام وزیران نیز ابراز تاسف کردند و هیئت دولت به من پیام تسلیت ابلاغ کرده است تا به شما خانواده های داغدار برسانم.

بطحایی در پایان تاکید کرد: از خداوند می‌خواهم که دل پدر و مادر این عزیزان از دست رفته را تسکین دهد و آن ها را در زیر سایه رحمت ائمه معصوم به آرامش برساند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 30 آذر 97، کد مطلب: 4491041، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۲
0
0
اقای وزیر بازخواست اونها از گناه شما کم نمیکنه هرسال این اتفاق و انفاقات ناگوار دیگه برای دانش آموزان می افته و هیچکس پاسخگو نیست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین