پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۷۴۵۹
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۹
مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: استعفای مدیر آموزش و پرورش حداقل کاری بود که در این ماتم بزرگ، می توانست باعث اندکی التیام افکار عمومی شود، من قبلا هم گفتم، اگر استعفای بنده هم باعث شود که اندکی به آرامش خانواده‌های داغدار کمک کند، به خدا قسم لحظه‌ای درنگ نخواهم کرد و به طریق اولی مطمئنم وزیر آموزش و پرورش هم همین باور را دارند.

شعار سال: مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: استعفای مدیر آموزش و پرورش حداقل کاری بود که در این ماتم بزرگ، می توانست باعث اندکی التیام افکار عمومی شود، من قبلا هم گفتم، اگر استعفای بنده هم باعث شود که اندکی به آرامش خانواده‌های داغدار کمک کند، به خدا قسم لحظه‌ای درنگ نخواهم کرد و به طریق اولی مطمئنم وزیر آموزش و پرورش هم همین باور را دارند.

 علیرضا نخعی در جمع خبرنگاران افزود: متاسفانه شرایط ما، در حال حاضر استعفا و شانه خالی کردن از زیر بار مسئولیت و رسیدگی به این حادثه نیست.

وی ادامه داد: شاید اگر در هفته های آتی فضا مساعدتر شد و آموزش و پرورش استان به آرامش برسد، بنده هم همین کار را بکنم و اگر حرف دلم را بخواهم بزنم، من استعفای مسئولان را در اینگونه موارد، اقدامی در جهت احترام به افکار عمومی ارزیابی می‌کنم ولی خوب تا ثانیه آخر و با صلاحدید وزارتخانه تا تحقق ثبات و آرامش مجدد صبر و تلاش می‌کنم و سپس انشاءالله تصمیم لازم را اتخاذ خواهم کردنخعی بیان کرد: مردم مطمئن باشند که با مقصرین این حادثه برخورد خواهد شد.

سومین روز درگذشت مونا خسروپرست، صبا عربی و یکتا میرشکار و مصادف با دومین روز درگذشت مریم نوکندی دانش آموزان مدرسه دخترانه اسوه حسنه زاهدان است که وزیر آموزش و پرورش به منظور دیدار و دلجویی از خانواده این دانش آموزان به این شهر سفر کرده استیک واحد آموزشی پیش دبستانی و دبستان غیر انتفاعی در خیابان مصطفی خمینی 23 زاهدان روز سه شنبه هفته جاری طعمه حریق شد که در آن چهار دانش آموز این مدرسه دخترانه به نام های مونا خسروپرست، صبا عربی، مریم نوکندی و یکتا میرشکار دچار آتش سوزی شدند .

پیکر یکتار میرشکار، صبا عربی و مونا خسروپرست روز چهارشنبه از مقابل مسجد جامع زاهدان و پیکر دانش آموز مریم نوکندی روز پنجشنبه تا بهشت محمد رسول الله (ص) زاهدان تشییع و در آرامگاه ابدی شان خاکسپاری شدند .

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار 30 آذر 97، کد مطلب: 97093015006، www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین