پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۱۷۹۹۰۴
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۳
یکهزار و 704 کلاس درس در 284 مدرسه گیلان با استفاده از بخاری نفتی، سرمای زمستان را سپری می‌کنند.

شعار سال: «علی حسین زاده»، معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش گیلان یادآورشد: بخاری‌های نفتی که در این مدارس مورد استفاده قرار گرفته، استاندارد است و خطری نیز ندارد.
معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش گیلان با اشاره به آمار 284 مدرسه استان که به این سامانه گرمایشی مجهز است، خاطرنشان کرد: از این تعداد، 326 مدرسه 10 نفر به پایین جمعیت دارد، حتی برخی از این مدارس تک نفره و با یک دانش‌آموز دایر است.
وی با اشاره به اینکه مدارس به تفکیک و با توجه به اعتباری که اداره کل نوسازی مدارس برای تجهیز به سامانه گرمایشی اختصاص می‌دهد؛ به سامانه گرمایشی مجهز خواهد شد، افزود: برای تجهیز این مدارس به چهار میلیارد و 820 میلیون تومان اعتبار نیاز است که اداره کل نوسازی مدارس استان به‌دنبال تأمین آن است. ما نیز به محض اینکه این اعتبار اختصاص داده شود برای مجهز کردن مدارس به سامانه گرمایشی اقدام خواهیم کرد.
در همین ارتباط، «نادر جهان آرای»، مدیرکل آموزش و پرورش گیلان هم از نیاز تجهیزات گرمایشی چختر هزار و 681 کلاس درس در 818 مدرسه استان به استاندارد‌سازی خبر داد و گفت: برای استاندارد‌سازی این کلاس‌ها به ۱۱۲ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
به‌گفته وی از ابتدای سال ۹۰ تا سال ۹۶، ۹۱۰ مدرسه به سامانه گرمایشی استاندارد مجهز شده که برای استاندارد کردن سامانه گرمایشی در پنج هزار و ۵۲۵ کلاس درس، ۳۹ میلیارد تومان اعتبار نیز هزینه شده است. امسال چهار مدرسه با ۳۵ کلاس درس با هفت میلیارد تومان هزینه به وسایل گرمایشی نوین مجهز شده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از روزنامه ایران، تاریخ انتشار 12 دی 97، شماره: 6964


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین