پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۱۷۶۸۵۲
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۸
داریوش ورناصری معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور اظهار کرد: از سال ۹۱ بحث استانداردسازی سیستم گرمایشی و سرمایشی مدارس در دستور کار سازمان نوسازی مدارس کشور قرار گرفت و اعتباراتی نیز برای آن پیش‌بینی شد.از آن زمان تاکنون ۶۰ درصد مدارسی که سیستم گرمایشی و سرمایشی استاندارد ندارند، مجهز به سیسیتم استاندارد شدند و ۴۰ درصد باقی ماندند.

شعارسال: داریوش ورناصری معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور اظهار کرد: از سال ۹۱ بحث استانداردسازی سیستم گرمایشی و سرمایشی مدارس در دستور کار سازمان نوسازی مدارس کشور قرار گرفت و اعتباراتی نیز برای آن پیش‌بینی شد.

وی ادامه داد: از آن زمان تاکنون ۶۰ درصد مدارسی که سیستم گرمایشی و سرمایشی استاندارد ندارند، مجهز به سیستم استاندارد شدند و ۴۰ درصد باقی ماندند.

ورناصری به توزیع ۸ هزار بخاری هوشمند گازی بین مدارس اشاره کرد و گفت: در حال حاضر حدود ۹۰ هزار کلاس درس دارای سیستم گرمایشی استاندارد نیستند که امیدواریم تا یک یا دو سال آینده سیستم گرمایشی و سرمایشی این مدارس نیز استاندارد شود.

وی در خصوص سیستم گرمایشی مدارس غیردولتی، اظهار کرد: مؤسس مدارس غیردولتی برای اخذ مجوز فعالیت باید از سازمان نوسازی مدارس، مجوز استاندارد فضای آموزشی و تجهیزات را بگیرند که این مجوز دو ساله است و باید هر دو سال یکبار، آنها این مجوز را تمدید کنند و اگر انجام دهند، تخلف محسوب می‌شود.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار:28 آذر 1397 ، کدخبر:www.farsnews.com،13970928000700

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین