پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۵
همبازی شدن با پرستویی قبل از اینکه کار باشد به عنوان کلاس درس محسوب می‌شود چون از تجربیات وی در کار و در سطح حرفه‌ای استفاده خواهم کرد.
دیبا زاهدی بازیگر سینما در خصوص دلیل و روند همکاری در فیلم «بادیگارد» گفت: دلیل انتخاب من برای اين نقش مثل بقیه‌ی کارها بود یعنی با من تماس گرفته شد و بعد از طی شدن پروسه‌ی تست گریم و دورخوانی برای نقش مورد نظر آن‌ها انتخاب شدم.

وی افزود: همکاری با این پروژه در این مقطع برای من تجربه‌ی بسیار خوبی است، چون کار کردن با یک گروه خوب و حرفه‌ای از کارگردان تا بازیگران و دیگر عوامل به طبع تأثیرات خوبی در زندگی حرفه‌ای هر کسی خواهد گذاشت، که نصیب من شد.

وی در خصوص همبازی شدن با پرویز پرستویی در «بادیگارد» بیان کرد: در واقع هم‌بازی شدن با پرستویی قبل از اینکه کار باشد به عنوان کلاس درس محسوب می‌شود چون از تجربیات وی در کار و در سطح حرفه‌ای استفاده خواهم کرد.

پرستویی اینقدر متواضع، حرفه‌ای و خوش‌ برخورد است که اگر در کنار وی باشید معذب نخواهید شد و به بهترین نحو ارائه‌ی نقش می‌کنید.

زاهدی اظهار داشت: به طور قطع «بادیگارد» فیلمی است که فضای کاملا‌ حرفه‌ای و متفاوتی دارد ، اما قبل از اینکه دیده‌ شدن و مطرح شدن برای من مهم باشد تجربه‌ی بدست آمده از آن و عواقب حرفه‌ای و مثبتش در انتخاب‌های بعدی ما مهم‌تر خواهد بود و من از این تجربیات در روند کاری رو به جلو استفاده خواهم کرد.

این بازیگر بیان کرد در واقع حجم کار و اینکه نقش من تا چه حد طول خواهد کشید برای من مهم نیست ، مهم این است که یک بار کوچک از یک کار خوب روی دوش من است که امیدوارم به بهترین نحو بازی کنم.

گفته مي شود فیلم اخیر حاتمی‌کیا مضمونی اجتماعی دارد که در فضای شهری می‌گذرد همانگونه که از نام فیلم «بادیگارد» پیداست این فیلم درباره محافظ شخصی است؛ این محافظ شخصی در بخشی از داستان از جان یکی از شخصیت‌های مهم نظام محافظت می‌کند اما در جایی و براساس حوادثی متوجه می‌شود که او بیش از آن که به فکر نظام باشد به فکر منافع شخصی است. محافظ شخصی دچار تشکیک می‌شود و همین امر باعث می‌شود که محافظت از آن فرد را کنار بگذارد. اما به دلیل خدمات و خلوصی که در وی وجود دارد او را به محافظت از فرد دیگری می‌گمارند که یکی از فعالان هسته‌ای کشور است. 
منبع خبر باشگاه خبرنگاران جوان
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین