پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۱۸۱۲۱۴
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۲:۰۳
در پی بازنشستگی محمد خزاعی رییس کل سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران، وزیر امور اقتصادی و دارایی در حکمی احمد جمالی را با حفظ سمت، به عنوان سرپرست این سازمان منصوب کرد.

شعارسال: فرهاد دژپسند در این حکم آورده است: با توجه به بازنشستگی محمد خزاعی از تاریخ 15 دی ماه 1397 به موجب این حکم و با حفظ سمت، سرپرستی سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران به شما محول می شود.

جمالی اکنون مدیر کل دفتر سرمایه گذاری خارجی سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران است.

وی تحصیلات خود را از مقطع کارشناسی تا دکترا در رشته مدیریت در دانشگاه های تهران و شیراز طی کرده است و در سوابق اداری سرپرست سازمان مذکور، مسئولیت هایی چون «سرپرستی معاونت برنامه ریزی و اقتصاد حمل و نقل»، «مدیر کلی امور اقتصادی، سرمایه گذاری و مشارکت» و «دبیری ستاد سرمایه گذاری وزارت راه و ترابری» و همچنین «مدیر کلی وام ها، مجامع و موسسات بین المللی و مدیر کلی نیروی انسانی و توسعه مدیریت سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران» دیده می شود.

**موافقت با درخواست بازنشستگی خزاعی

پیش از این وزیر امور اقتصادی و دارایی در حکمی با درخواست بازنشستگی رییس کل سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران موافقت کرده بود.

خزاعی از تیرماه سال 93 معاون وزیر و رئیس کل سازمان سرمایه گذاری و کمک های فنی و اقتصادی ایران بود؛ وی در دوره زمانی تیرماه 1386 تا اسفند 1392 سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد بود.

خزاعی به استناد تبصره 2 ماده 103 قانون مدیریت خدمات کشور که سقف سنی 65 سال و سقف سنوات خدمت 35 سال را برای مشاغل تخصصی تعیین کرده، تقاضای بازنشستگی خود را به وزیر امور اقتصادی و دارایی ارایه کرده بود.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 17دی1397 ، کدخبر: 83161623: www.irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین