پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۰۷۶۴
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۷
نمکی طی اولین حکم خود در وزارت بهداشت پنج عضو هیئت امنای صرفه‌جویی ارزی در معالجه بیماران را منصوب کرد.

شعارسال: سعید نمکی سرپرست وزارت بهداشت پس از انتصاب در این سمت در اولین حکم خود، پنج عضو هیئت امنای صرفه‌جویی ارزی در معالجه بیماران را منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است؛

جناب آقای دکتر مهدی یوسفی

جناب آقای دکترمحمد توکلی

جناب آقای دکتر غلام‌رضا اصغری

جناب آقای دکتر علیرضا یوسفی

جناب آقای دکتر جواد آقازاده

با سلام؛

با توجه به سوابق مورد وثوق جنابعالی در جایگاه‌های مختلف بدینوسیله به عنوان عضو هیئت امناء صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران منصوب می‌شوید.

امید است با اتکا به خداوند بزرگ، رعایت مصالح مردم، امانتداری و وسواس کافی در محافظت از بیت‌المال و استفاده از کلیه ظرفیت‌های کشور اعم از بخش دولتی، خصوص و سازمان‌های مردم نهاد در تهیه مایحتاج مردم، دانشگاه‌های علوم پزشکی و مراکز بهداشتی درمانی سراسر کشور موفق باشید.

بدیهی است این نهاد که در رزوهای سخت کشور با حضور انسانهای پاکیزه و خدمت گذار تشکیل شد درآمدزایی و کار اقتصادی درون وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نبود؛ بلکه تسهیل در رفع نیازهای عاجل مردم و مراکز آموزشی و درمانی در شرایط پیچیده و پزشکی بود که بخش خصوصی نیز توان تهیه آن را نداشت، لذا پرهیز از تجارت گرایی، رقابت غیر عادلانه با بخش خصوصی به دلیل استفاده از رانت‌ها و معافیت‌های غیر منطقی و عدم شفافیت اقتصادی از توصیه‌های اکید این جانب است که امیدوارم کلیه اعضای محترم به عنوان منشور اخلاق بدان پایبند باشند.

بدیهی است هرگونه عدول از منشور فوقق‌الذکر این جانب را از استمرار آن عزیزان مایوس خواهد کرد.

توفیق همگان را از خداوند بزرگ مسئلت دارم.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: 16دی1397 ، کدخبر: 6787468: www.yjc.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین