پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۱۶۱۶
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۷ - ۰۲:۴۶
سردار حسین عبدی، فرمانده انتظامی استان اظهار داشت: پس از دریافت گزارش‌های مردمی در مورد فعالیت باند تهیه و توزیع مواد مخدر در اردبیل رسیدگی به این موضوع در دستور کار ماموران مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفته و تحقیقات و بررسی‌ها در این زمینه آغاز شد.و پس از بررسی باند تهیه و توزیع مواد مخدر از نوع هروئین در اردبیل متلاشی و ۱۰ نفر اعضای این باند که دو نفر تبعه خارجی بودند دستگیر شدند.

شعارسال: فرمانده انتظامی استان گفت: باند تهیه و توزیع مواد مخدر از نوع هروئین در اردبیل متلاشی و ۱۰ نفر اعضای این باند که دو نفر تبعه خارجی بودند دستگیر شدند.

سردار حسین عبدی، فرمانده انتظامی استان ، اظهار داشت: پس از دریافت گزارش‌های مردمی در مورد فعالیت باند تهیه و توزیع مواد مخدر در اردبیل رسیدگی به این موضوع در دستور کار ماموران مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفته و تحقیقات و بررسی‌ها در این زمینه آغاز شد.

وی بیان کرد: در بررسی‌های انجام گرفته مشخص شد که گزارش‌های دریافتی در این زمینه صحت داشته و این افراد اقدام به تهیه و توزیع مواد مخدر از نوع هروئین در اردبیل می‌کنند که دو نفر از افرادی که در این باند در حال فعالیت هستند تبعه خارجی هستند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: با محرز شدن این امر هماهنگی‌های لازم با دستگاه قضایی برای انهدام این باند قاچاق مواد مخدر و دستگیری اعضای آن انجام شد و در عملیاتی غافلگیرنه ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر موفق شدند تا این باند را متلاشی کنند.

عبدی تصریح کرد: در این عملیات 10 نفر عضو این باند دستگیر و دو دستگاه خودروی مورد استفاده سوداگران مرگ توقیف و مقدار پنج کیلو و 500 گرم مواد مخدر از نوع هروئین نیز در این عملیات از قاچاقچیان کشف و ضبط شد.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان ،تاریخ انتشار: 6 مرداد 97، کدخبر: 6613244،www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین