پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۶۷۹۵
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۹
مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: اردبیل کم شیوع‌ترین استان در حوزه اعتیاد در کشور است و جزء دو استان آخر کشور می‌باشد.

شعار سال: بهزاد ستاری در نشست با فرماندار بیله‌سوار با اشاره به اینکه بهزیستی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی گام‌های مثبتی را برداشته است اظهار کرد: اردبیل کم شیوع‌ترین استان در حوزه اعتیاد در کشور است و جزء دو استان آخر کشور می‌باشد.

وی افزود: با توجه به اینکه اعتیاد عامل بسیاری از آسیب‌های اجتماعی است، بهزیستی در حوزه پیشگیری با پدیده خانمان سوز مواد مخدر بسیار قوی و موفق عمل کرده است و با افزایش پایگاه‌های سلامت اجتماعی در شهرستآن های استان کنترل آسیب‌های اجتماعی در تمامی شهرستآن ها رصد و بررسی می‌شود.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: طرح غربالگری اضطراب کودکان پنج و شش ساله برای اولین بار در برخی از شهرستان های استان اردبیل اجرایی خواهد شد و امسال سه طرح غربالگری بینایی و شنوایی و ژنتیکی در شهرستان ها با همکاری بهزیستی آغاز خواهد شد و در این طرح به مناطق روستایی و عشایری استان نیز توجه ویژه‌ای خواهد شد.

ستاری اظهارکرد: در شش ماهه امسال 271 نفر در طرح غربالگری شنوایی در پایگاه‌های ثابت و سیار شهرستان و 417 نفر در طرح بینایی سنجی توسط جمعیت همیاران در شهرستان بیله‌سوار مورد غربالگری قرار گرفتند.

وی گفت: تعداد 857نفر جهت مشاوره به مراکز مشاوره ارجاع داده داده شده است و همچنین 532 نفر در مدت شش ماهه امسال آموزش‌های پیش از ازدواج را سپری کرده و برای 644 نفرنیز آموزش مهارت زندگی و خانواده برگزار شده است.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل عنوان کرد: طرح اورژانس اجتماعی در راستای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در شهرستان بیله‌سوار از مهر ماه امسال شروع بکار کرده است و بنیاد فرزانگان و مرکز کنترل و کاهش طلاق بصورت تخصصی در شهرستآن ها اجرایی می‌شود.

وی عنوان کرد: تعداد 168 مستمری بگیر از بهزیستی شهرستان بیله‌سوار مستمری دریافت می‌کنند و 21پرونده در پشت نوبت است و همچنین بهزیستی بیله‌سوار در شش ماهه امسال برای 15نفر از دانشجویان و 68 نفر از دانش آموزان خدمات اجتماعی اعم از پرداخت شهریه و کمک برای تحصیل ارائه کرده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 24 مهر 96، کد مطلب: 13960725000118، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین