پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۸۱۶۸۲
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۷
محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی در جلسه بررسی آخرین وضعیت پروژه های مسکن مهر پرند از رفع مشکل پرداخت تسهیلات مسکن خبر داد.

شعار سال: محمد اسلامی صبح پنج شنبه در جلسه بررسی آخرین وضعیت پروژه های مسکن مهر پرند که در این شهر جدید برگزار شد، طی سخنانی با اشاره به این که یکی از مشکلات مسکن مهر عدم پرداخت تسهیلات از سوی بانک عامل است، گفت: دستور رفع مشکل عدم پرداخت تسهیلات به بانک عامل داده شده است و به زودی شاهد رفع این مشکل خواهیم بود.

وی با بیان این که در سال های گذشته مسکن برای قشر متوسط به پایین ساخته نشده و این اقشار تحت فشار برای تهیه مسکن هستند، گفت: در برنامه داریم، تا ۲۰۰ هزار واحد برای اقشار متوسط و پایین در پرند ساخته شود. وزیر راه و شهرسازی پرند را دارای ظرفیت تبدیل شدن، به یک شهر جدید موفق در کشور دانست و گفت: همه مسئولان باید تلاش کنند، تا به اهداف مورد نظر برسیم، در این راستا توجیهی را نمی پذیرم.

اسلامی همچنین به حل مشکل تردد از پرند به تهران و بالعکس خبر داد و گفت: در این رابطه اتصال خط مترو و ساخت ایستگاه تبادلی بین پرند- فرودگاه امام(ره) و تهران می‌تواند بخش زیادی از مشکلات حمل و نقل شهر جدید پرند را برطرف کند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 20 دی 97، کد مطلب: 4509253، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین