پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۱۸۹۰
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۳
سیدحسین سیدی مدیر بخش استان‌های سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر تاکید کرد که این بخش با مشکل مالی مواجه نیست.
شعارسال:سیدحسین سیدی مدیر بخش استان‌های سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر تاکید کرد که این بخش با مشکل مالی مواجه نیست.

چندی پیش سیدحسین سیدی مدیر بخش استان‌های سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر از اکران ۱۱ تا ۱۴ اثر از این رویداد سینمایی در ۳۱ استاناز ۱۲ تا ۲۲ بهمن ما خبر داد و عنوان کرد؛ «گروه‌بندی و تعداد فیلم‌هایی که قرار است اکران شوند پس از توافق نهایی با نمایندگان صنف خانه سینما اعلام می‌شود

اما امروز سیدضیاء هاشمی دبیر شورای عالی تهیه‌کنندگان با اشاره به اینکه «مطلع شدیم ستاد جشنواره فیلم فجر با بحران بی‌پولی مواجه است و امکان فراهم آوردن بودجه برای برگزاری جشنواره در استان‌ها را ندارداعلام کرد؛ «در صورتی که بودجه لازم برای نمایش فیلم‌ها در شهرستان‌ها در نظر گرفته نشود، بی‌شک تهیه کنندگان آثار خود را در شهرستان‌ها نمایش نمی‌دهند

این اظهارنظر از سوی دبیر صنف تهیه‌کنندگان در خانه سینما به نوعی نشان از فراهم نبودن شرایط مالی اکران فیلم‌های جشنواره سی‌وهفتم در استان‌ها و به معنای دیگر احتمال لغو برنامه‌های استانی این رویداد داشت.

همین موضوع را از سیدحسین سیدی مدیر بخش استان‌ها این جشنواره پیگیری کردیم که در پاسخ به صحبت‌های دبیر شورایعالی تهیه‌کنندگان اظهار کرد: توافق نهایی انجام این کار تنظیم شده ولی هنوز امضا نشده است با این وجود ما با منوچهر شاهسواری مدیرعامل خانه سینما به توافق اولیه رسیده‌ایم و مشکلی از این بابت نداریم.

سیدی با بیان اینکه مشکلی از بابت اکران در استان‌ها ندارند، اظهار کرد: صورت جلسه نهایی این امر در هفته جاری انجام می‌شود.

مدیر بخش استان‌های سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر تاکید کرد: بر خلاف چیزی که عنوان می‌شود، ما به لحاظ مالی مشکلی نداریم چراکه سازمان سینمایی عزم جدی بر اکران همزمان این آثار در سایر استان‌ها هم دارد از همین رو ما به طور مسلم این کار را انجام خواهیم داد.

وی با اشاره به اینکه هماهنگی‌های اولیه اکران آثار در استان‌ها انجام شده است، درباره پرداخت سهم صاحبان فیلم‌ها و توافق‌های انجام شده با آنها اظهار کرد: بعد از آنکه توافق ما با خانه سینما انجام شود، مثل سال‌های گذشته دوستان خانه سینما با صاحبان آثار درباره این سهم به نتیجه می رسند.

سیدی در پایان تاکید کرد: نمی‌دانم منظور دبیر شورای عالی تهیه‌کنندگان از بحران مالی چیست، ولی ما در امور استان‌ها از این بابت مشکلی نداریم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری خبر آنلاین، تاریخ انتشار21دی 97، کدخبر: 1221435،www.khabaronline.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین