پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۲۱۶۹
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۰
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: هفت طرح صنعتی راکد در چهارمحال و بختیاری در سالجاری فعال شد.

شعارسال: نعیم امامی با اشاره به اینکه هفت طرح صنعتی راکد در چهارمحال و بختیاری در سالجاری فعال شد، اظهار داشت: با تلاش کوشش و پیگیری های مسئولان استان حل مشکلات این واحد های صنعتی مورد توجه قرار گرفت و فعال شدند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری بیان کرد: اشتغال گذشته این واحد های صنعتی بار دیگر احیا شد.

وی بیان کرد: این واحد های صنعتی در بخش های بسته بندی شکر، چای، حبوبات، تولد لنت خودرو و… در سطح استان فعالیت خود را آغاز کردند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: این واحد های صنعتی موجب ایجاد اشتغال در شهرستان های شهرکرد، بروجن، سامان و کیار شدند.

وی با اشاره به اینکه حل مشکلات واحد های تولیدی با جدیت در این استان انجام می شود، ادامه داد: فعال سازی واحد های صنعتی و بازگشت اشتغال گذشته آن بسیار کم هزینه تر از ایجاد یک واحد صنعتی دیگر است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری بیان کرد: برداشتن موانع سد راه تولید و حل مشکلات واحد های تولیدی از ابتدای دولت یازدهم آغاز شده است و تاکنون ادامه دارد.

وی بیان کرد: توسعه بخش صنعت در چهارمحال و بختیاری نیازمند ورود سرمایه گذار است که این امر با جدیت در حال دنبال شدن است.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت بام کوهرنگ، تاریخ انتشار: 22دی1397 ، کدخبر: ۴۵۰۹۹۱۹: bamekoohrang.ir


اخبار مرتبط
برگزیده ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین