پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۲۴۲۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۵
معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت از تکمیل و به روز رسانی اطلاعات ۲۰۰ هزار نفر از ودیعه‌گذاران حج تمتع خبر داد و گفت: هزینه حج تمتع 98 هنوز مشخص نشده است.اکبر رضایی معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت با اشاره به اینکه یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر در نوبت حج تمتع هستند، اظهار داشت: با توجه به اینکه متقاضیان حج تمتع از سال‌های ۸۴ تا ۸۶ اقدام به ودیعه‌گذاری برای حج تمتع کرده‌اند، سازمان حج و زیارت به‌ منظور به روز رسانی اطلاعات آن‌ها فراخوانی اعلام کرد.

شعار سال: اکبر رضایی معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت با اشاره به اینکه یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر در نوبت حج تمتع هستند، اظهار داشت: با توجه به اینکه متقاضیان حج تمتع از سال‌های ۸۴ تا ۸۶ اقدام به ودیعه‌گذاری برای حج تمتع کرده‌اند، سازمان حج و زیارت به‌ منظور به روز رسانی اطلاعات آن‌ها فراخوانی اعلام کرد.

وی با بیان اینکه فراخوان تکمیل اطلاعات ودیعه‌گذاران حج تمتع در چندماه اخیر اعلام شده است، افزود: تاکنون ۲۰۰ هزار نفر از متقاضیان حج تمتع اطلاعات خود را در سامانه تکمیل و به روز رسانی کرده‌اند.

رضایی با اشاره به اینکه سال آینده بر اساس سهمیه اعلام شده بیش از ۸۶ هزار نفر به حج تمتع مشرف می‌شوند، خاطر نشان کرد: پس از اعلام سهمیه و سال ثبت‌نام متقاضیان حج تمتع ۹۸ باید تمامی افرادی که متقاضی سفر به حج در سال آینده هستند، اطلاعات خود را به روز کرده باشند. بر همین اساس از تمامی متقاضیان می‌خواهیم که با ورود به سامانه حج و زیارت اطلاعات خود را به روز کنند تا مشکلی در اعزام آن‌ها ایجاد نشود.

معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت درباره هزینه‌های حج تمتع ۹۸ گفت: هنوز هزینه نهایی حج سال آینده مشخص نشده است که پس از جمع‌بندی سازمان حج و زیارت، این مبلغ اعلام خواهد شد.

در حج تمتع امسال ۸۵ هزار و ۲۰۰ نفر در سلامت به حج تمتع مشرف شدند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته خبرگزاری فارس تاریخ انتشار 24 دی 97، کدخبر: 13971023001155، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۴
0
0
خوش به حال کسایی که قسمتشون میشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین