پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۲۵۳۳
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۵
شرکت سایپا افزایش ۳۰ درصدی را بر قیمت انواع خودروهای خود اعمال کرد. به دنبال صدور مجوز افزایش قیمت انواع خودروها توسط دولت، لیست جدید قیمت انواع محصولات سایپا اعلام شد. براساس این لیست افزایش قیمت ها در محصولات سایپا از 30 تا 87 درصد تعیین شده است.

شعار سال: به دنبال صدور مجوز افزایش قیمت انواع خودروها توسط دولت، لیست جدید قیمت انواع محصولات سایپا اعلام شد. براساس این لیست افزایش قیمت ها در محصولات سایپا از 30 تا 87 درصد تعیین شده است.

در ادامه جزئیات تغییرات قیمتی انواع محصولات سایپا را مشاهده می کنید؛


قیمت های اعلامی در مورد خودروهای تعهد شده از تاریخ اول شهریور تا 30 آذر اعمال می شود و برای تعهدات بعدی بر اساس پنج درصد کمتر از قیمت حاشیه بازار منظور خواهد شد. در خصوص خودروهایی که مشمول قیمت گذاری نمی شوند نیز افزایش قیمت بر اساس پنج درصد کمتر از قیمت حاشیه بازار از تاریخ یک شهریور اعمال می شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 22 دی 97، کد مطلب: 1920954، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین