پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۲۷۱۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۱
علی حسین هاشم‌پور در نشست با پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت شهرستان مراغه با اشاره به اینکه غربی‌ها با تبلیغات سوء سعی دارند ارکان نظام جمهوری اسلامی را ناکارآمد نشان دهند، اظهار داشت: این روزها هجمه‌ها و تخریب‌ها علیه سپاه پاسداران از سوی رسانه‌های معاند، توطئه‌ای طراحی‌شده برای ضربه زدن به نهاد انقلابی و مردمی سپاه است.
شعارسال: معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان شرقی افزود: تخریب و تضعیف چهره‌های جهادگر و تلاش‌گر سپاه پاسداران و ایجاد ناامنی در کشور از جمله تحرکات خصمانه و توطئه‌ای کثیف از سوی غربی‌ها علی‌الخصوص آمریکایی‌هاست.

وی بابیان اینکه برخی‌ها در داخل کشور از ممنوعیت فعالیت سپاه پاسداران سخن می‌گویند که این به‌منزله بازی در زمین دشمن است، ادامه داد: اصل 147 قانون اساسی این اجازه را به نیروهای مسلح از جمله سپاه پاسداران و بسیج می‌دهد تا در صورت نیازمندی دولت، امکانات این نهادهای انقلابی برای عمران، آبادانی و سازندگی قرار گیرد.

هاشم‌پور اضافه کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بدون اعلام نیاز و اجازه دولت در طرح‌های عمرانی، سازندگی و اقتصادی مشارکت نمی‌کند، اما این را نباید فراموش کنیم که بخش بزرگی از توسعه زیرساخت‌های عمرانی و اقتصادی مرهون تلاش‌های قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) است.

معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان شرقی با ذکر اینکه رسانه‌های معاند با ارتباط دادن مشکلات معیشتی و اقتصادی پروژه ایجاد شکاف بین مردم و سپاه پاسداران را کلید زده‌اند، ابراز داشت: این تحرکات و فعالیت‌های تفرقه‌افکنانه طی سال‌های اخیر با رهبری و هدایت نظام سلطه استکباری و همراهی ایادی داخلی و خارجی صورت می‌گیرد چراکه دشمن از هر موردی برای تخریب نظام و ارکان نظام استفاده می‌کند.

وی با تأکید بر این‌که راهبردها و سیاست‌های آمریکا و غرب در برابر جمهوری اسلامی ایران در حال افول است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه علی‌رغم تلاش‌ها و توطئه‌های نظام استکباری، اقتدار و پیشرفت جمهوری اسلامی در تمامی عرصه‌ها برای دشمنان قابل‌تحمل نیست.

هاشم‌پور یادآور شد: دشمنان هر اندازه که برای ایجاد شکاف بین مردم و ولایت‌فقیه تلاش کرده‌اند اما به هدفشان نرسیده‌اند اکنون به‌واسطه پشتوانه مردمی و وجود ولایت و رهبری بیشتر از هرزمانی به آرمان‌های متعالی انقلاب اسلامی نزدیک شده‌ایم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار: 25 دی 1397 ، کدخبر: 1923695 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
0
0
اجازه دولت هم دست سپاهه شما چه ساده اید
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین