پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۲۹۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۳
رکورددار بازی‌های آسییایی می‌گوید: اینکه گفته شده مشکلات ما با فدراسیون حل شده اصلا درست نبوده و کارهایم هنوز روی هواست.

شعارسال:احسان حدادی در مورد وضعیتش اظهار داشت: هنوز فدراسیون دوومیدانی هیچ اقدامی برای برگزاری اردوها انجام نداده و همچنان بلاتکلیف هستم. باید دو سه ماه پیش اردوهایم آغاز می‌شد، اما فدراسیون کاری نمی‌کند و خیلی دیر شده است.

وی ادامه داد: اینکه گفته شده مشکلات با فدراسیون حل شده اصلا صحت ندارد. من با کیهانی یک بار در جلسه با صالحی امیری و یک بار هم در فدراسیون صحبت کردم، اما هیچ مشکلی حل نشد و وضعیت همانند گذشته است.

رکورددار بازی‌های آسیایی عنوان کرد: مسئولان فدراسیون هر روز مصاحبه می‌کنند که 100 میلیون ماهی به حدادی می‌دهیم، اما این مبلغ کجاست؟ آنها فقط حرف می‌زنند و هیچ عملی نمی‌کنند. از جلسه با صالحی امیری 17 روز می‌گذرد، اما اتفاقی نیفتاده است.

حدادی تاکید کرد: باز هم تاکید می‌کنم مشکلات ما همچنان پابرجاست و الان در تهران تمرین می‌کنم، اما نه مربی دارم، نه ماساژور و نمی‌دانم منتظر چه اتفاقی هستند که حمایت کنند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزای فارس، تاریخ انتشار26 دی 97، کد خبر: 13971026000829، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۲
0
0
خیلی بده که به فکر ورزشکارای خوب نیستن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین