پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۳۴۰۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۲:۵۰
رییس فدراسیون فوتبال روز (جمعه) در واکنش به مصاحبه سرمربی تیم ملی علیه وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد: کادر فنی و مسوولان تیم‌ ملی فقط موظفند به مسائل فنی تیم بپردازند و از بیان هرگونه مسائل غیرفنی و جانبی پرهیز کنند.

شعارسال: مهدی تاج با بیان این موضوع گفت: خانواده فوتبال در این مقطع حساس بر حفظ آرامش و وحدت و پرهیز از تنش تاکید دارند. شرح و تفصیل هر موضوع و انتقادی باید به پس از این رقابت ها موکول شود.

وی ادامه داد: تنها هدف وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون فوتبال و تمامی فوتبال دوستان‌ و مردم عزیز ایران سربلندی تیم ملی است و همگان به سهم خود در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نبوده اند.

وی اعلام کرد که تاکنون پاداش، حقوق و پول روزانه کادر فنی و بازیکنان برای مسابقات تدارکاتی جام جهانی، جام جهانی، مسابقات تدارکاتی پیش از جام ملت ها و همچنین دیدارهای مرحله گروهی این پیکارها پرداخت شده است که مبلغ آن در صورت ضرورت اعلام می شود.

رییس فدراسیون فوتبال درباره حقوق سرمربی تیم ملی در قرارداد جدید شش ماهه گفت: فدراسیون در تامین و ترانسفر پول با مشکلاتی روبرو بود که در صدد رفع آن است. کادر فنی و مسولان تیم‌ ملی فقط موظفند به مسائل فنی تیم بپردازند و از بیان هرگونه مسائل غیرفنی و جانبی پرهیز کنند.

تاج تصریح کرد: تجربه نشان‌ داده در ادوار گذشته هم حواشی مشابهی رخ داده بوده که به تیم‌ ملی لطمه زده، بر این اساس باید این حواشی را مدیریت کرد تا به تیم ملی و توسعه فوتبال لطمه وارد نشود.

کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از تساوی برابر عراق و صعود به مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های آسیا در نشست خبری اعلام کرد: «یک واقعیت وجود دارد آن هم این است که خواسته وزیر محترم ورزش ایران این نیست که کارلوس کی روش در تیم ملی بماند. ایشان در حالی که باید تحت هر شرایطی از من، تیمم و همه همکارانم حمایت می کردند، هیچ گاه این زحمت را به خود ندادند و مهم تر از همه برنامه های آماده سازی مد نظر من را با تردید اجرایی کردند، برنامه ای که ضربه های زیادی خورد تا تیم آن گونه که باید آماده وارد امارات نشود. بعد از پیام تشکر رهبر انقلاب بعد از جام جهانی، وزارت ورزش کاملاً علیه من شد

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 28دی1397 ، کدخبر: 83174981: www.irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۲
0
0
امیدوارم خوب نتیجه بگیریم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین