پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۸۳۷۱۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۴
عضو کمیسیون تلفیق مجلس با تاکید بر موافقت اکثریت اعضای کمیسیون با الزام پزشکان به نصب کارت خوان در مطب و پرداخت 10 درصد از دستمزدشان بابت مالیات،گفت: پزشکان از پرداخت مالیات مستثنی نیستند و باید متناسب با درآمدهای خود مالیات دهند.
شعار سال: عضو کمیسیون تلفیق مجلس با تاکید بر موافقت اکثریت اعضای کمیسیون با الزام پزشکان به نصب کارت خوان در مطب و پرداخت 10 درصد از دستمزدشان بابت مالیات،گفت: پزشکان از پرداخت مالیات مستثنی نیستند و باید متناسب با درآمدهای خود مالیات دهند.

محمد حسین فرهنگی عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی درباره فشار لابی پزشکان به کمیسیون تلفیق مجلس برای تجدید رای گیری و حذف مصوبات این کمیسیون الزام پزشکان برای نصب کارت خوان در مطب و پرداخت 10 درصد از دستمزد پزشکان به عنوان مالیات به صورت علی الحساب توسط مراکز درمانی گفت: اکثریت اعضای کمیسیون تلفیق با این مصوبات موافق بودند و به همین دلیل، دور از انتظار است که این مصوبات مجدداً مورد بررسی قرار گیرد و درباره آنها رای گیری شود.

عضو کمیسیون تلفیق مجلس ادامه داد: کسری بودجه، وضعیت بازار، کاهش ارزش پول ملی و ... از جمله مواردی هستند که دریافت مالیات از پزشکان را به عنوان منابع جدید مالی الزامی کرده‌اند.

فرهنگی با بیان اینکه هیچگونه استثنائی درخصوص مبارزه با فرار مالیاتی وجود ندارد، گفت: پزشکان از پرداخت مالیات مستثنی نیستند و باید متناسب با درآمدهای خود مالیات دهند.

عضو کمیسیون تلفیق مجلس درخصوص نامه سازمان نظام پزشکی به کمیسیون بهداشت مجلس مبنی بر حذف مصوبات مربوط به اخذ مالیات پزشکان گفت: این قبیل نامه‌ها هیچگونه تاثیری در روند اجرای قانون ندارند. انشالله این ماده‌ها ماندگار خواهند بود زیرا تاکید خاصی روی آن‌ها وجود دارد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 30 دی 1397، کدخبر: 13971029001272 ، www.farsnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۳۰
0
0
واقعا میگن هر کی ثروتمندتر خسیس تر همینه ها، کارگر با ماهی یک میلیون حقوق مالیات میده بعد پزشکی که 1 میلیون در روز درآمد داره از مالیات فرار می کنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین