پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۵۰۱۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۷
نماینده رشت نسبت به بیانیه های پشت هم سازمان برنامه و بودجه گیلان واکنش نشان داد.

شعار سال: محمدصادق حسنی در جلسه شورای اداری استان گیلان در زمینه انتقاد به یکی از مدیران اشاره کردند و گفتند جناب استاندار بعضی از مدیران شما استفاده از فضای مجازی را بلد نیستند .
حسنی گفت: جناب استاندار مسئولیت استان را شما دارید و با توجه به نماینده مجلس بودن از بعد نظارتی بعضی مواقع ممکن است صحبت هایی داشته باشیم ولی قرارنیست که مدیرشما کار اصلی خود را رها کند با ایجاد جو روانی درفضای مجازی پشت سرهم جوابیه بدهند یعنی این سازمان کاردیگه ای ندارد؟!
وی گفت من در سال ۹۵ در یک سازمان تخصصی که نزدیک به ۲۸ سال در آن تخصص دارم یک استادی را آوردند به نام خانم کریمی از تهران که بهترین استاد اقتصادی ما هست و از مدیروقت هم در آن جلسه تشکر کردم. چون وظیفه سازمان تخصصی و اقتصادی دعوت از چهره های تخصصی مرتبط می باشد و باید از چنین کاری تقدیرکرد. اخیراً هم همین سازمان یک چهره کاملا” سیاسی را به این سازمان می اورند که اصلا تخصص ایشان نیست،من به این مسئله اعتراض کرده و گفتم در این برهه از زمان که با هزاران مشکل روبرو هستیم چرا این سازمان باید در ساعت اداری چهره سیاسی دعوت کند و گلایه خود را در جواب یک خبرنگار که سوالی از من پرسید بیان کردم. بعد از صحبت های بنده آنها با ایجاد جو منفی و پخش کردن صحبت های سال ۹۵ بنده و تشکر از مدیر سازمان به صورت جوابیه درصدد ایجاد بارروانی و سخت کردن شرایط برایم شدند
حسنی درآخرافزود: جناب استاندارعزیز مدیران شما باید استفاده درست از فضای مجازی را یادبگیرند و اگر نمی خواهند یاد بگیرند بنده از جای دیگر برایشان مدیریت می کنم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت خبر آزاد، تاریخ 4 بهمن 97، کد مطلب: 151752: www.khabarazad.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
0
0
مدیران ما باید خیلی چیزها یادبگیرند که حدا رو شکر فقط در زمینه اختلاس و فساد یادگیری خوبی دارن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین