پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۵۳۳۱
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۶
تفاهم‌نامه ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی در مناطق محروم جنوب استان کرمان صبح امروز میان سازمان برنامه‌ و بودجه، کمیته امداد امام خمینی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی امضاء شد.

شعارسال: تفاهم‌نامه ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی در مناطق محروم جنوب استان کرمان صبح امروز میان سازمان برنامه‌ و بودجه، کمیته امداد امام خمینی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی امضاء شد.

 مراسم امضا و مبادله تفاهم نامه با حضور «محمدباقر نوبخت»، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، «پرویز فتاح» رییس کمیته امداد امام خمینی و «علیرضا تابش» رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی امروز در سالن یاران سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار شد.

بر اساس این تفاهم نامه مقرر شد، ۱۰ هزار واحد مسکونی برای مددجویان و روستائیان استان کرمان با متوسط ۵۰ متر مربع و در مجموع ۵۰۰ هزار متر مربع ساخته شود که از این تعداد ۵ هزار واحد مسکونی برای خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی و ۵ هزار مسکن دیگر برای خانواده‌های محروم و فاقد سرپناه در شهرستان‌های جنوبی استان کرمان مانند قلعه‌گنج، رودبار، ریگان، جیرفت و سایر مناطق ساخته شود.

همچنین هزینه احداث هر متر مربع بالغ بر یک میلیون تومان پیش‌بینی شده که در مجموع رقمی بالغ بر ۵۰۰ میلیارد تومان منابع نیاز دارد، از این میزان ۵۰ درصد آن را سازمان برنامه و بودجه از محل منابع عمومی بودجه و ۲۵ درصد آن حدود ۱۲۵ میلیارد تومان با بنیاد مسکن و ۲۵ درصد دیگر را کمیته امداد تأمین خواهد کرد.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 6بهمن 1397 ، کدخبر:804541 www.borna.news ،

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین