پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۴۸۶۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۴
با تدبیر مقام معظم رهبری وعزم فرماندهی مرکز راهبردی سپاه پاسدارن و با همت جوانان انقلابی که به دانش فرآوری و تولید علوفه دست پیدا کرده اند کارخانه تولید خوراک دام به زودی در مناطق جنوب کرمان احداث میشود.

شعارسال: با تدبیر مقام معظم رهبری وعزم فرماندهی مرکز راهبردی سپاه پاسدارن و با همت جوانان انقلابی که به دانش فرآوری و تولید علوفه دست پیدا کرده اند کارخانه تولید خوراک دام به زودی در مناطق جنوب کرمان احداث میشود.

با تدبیر رهبر معظم انقلاب و عزم سردار احمدیان فرماندهی مرکز راهبردی سپاه پاسدارن و با همت جوانان انقلابی که به دانش فرآوری و تولید علوفه دست پیدا کرده اند کارخانه تولید خوراک دام به زودی در جنوب کرمان احداث می شود

دکتر احمدیان در گفتگو با خبرنگار ما ضمن اعلام این خبر گفت:وسایل کارخانه خوراک دام روز گذشته به سمت جنوب کرمان حمل شد و بزودی شاهد راه اندازی آن در شهرستان رودبارجنوب خواهیم بود.

وی افزود: یکی از بزرگترین مشکلات جنوب شرق کشور فاصله زیاد تا مراکز مصرف است که در نتیجه دلال ها قیمت صیفی را کنترل میکنند و چیزی عاید کشاورز نمیشود و کشاورزان هر چه از فروش محصول صیفی بدست می آورند نهایتا به سختی هزینه های تولید و نهاده را تسویه میکنند.

وی گفت:تا کنون به دلیل عدم وجود صنایع تبدیلی کشاورزان توجه جدی به تولید علوفه نداشتند و تولید علوفه منحصر به مصرف داخلی خودشان بوده است و جنوب شرق به دلیل هوای گرم بهترین نقطه برای تولید علوفه است.

فرمانده مرکز راهبردی سپاه پاسدارن بیان کرد: پس از بررسی های مستمر و کار کارشناسی گروه های جهادی در منطقه به این نتیجه رسیدیم که تنها راه نجات منطقه تولید محصولیست که ماندگاری داشته باشد و بتوان واسطه گری دلالان را قطع کرد.

سردار احمدیان تصریح کرد: تکنولوژی این کارخانه بسیار خاص است و در انحصار کشور های محدودیست که خوشبختانه جوانان انقلابی به آن دست پیدا کرده اند و در نتیجه عمر محصولات تولیدی به دلیل استفاده از این دانش تولید حداقل یک سال و حداکثر ۴ سال است و پیشبینی کردیم اگر به طور متوسط در هر هکتار مزرعه یک نفر مشغول بکار شود ۷۲۰۰ نفر به طور مستقیم مشغول بکار خواهند شد.

وی گفت:ظرفیت تولیدی کارخانه روزانه ۲۴۰۰ تن میباشد در نتیجه این کارخانه ۷۲۰۰ هکتار از مزارع استان را پوشش میدهد

ضمنا این کارخانه تمامی علوفه ها و تقریبا تمامی ضایعات مزارع را به خوراک دام تبدیل و میکند.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از سایت خبری راه آرمان کرمان، تاریخ انتشار: 20اسفند 1397 ، کدخبر:21979 www.armanekerman.ir،

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۹
0
0
این باعث میشه اشتغال در استان صورت بگیره و وضعیت اقتصادی بهبود پیدا کنن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین