پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۵۳۳۲
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۳
مدیرکل دفتر توانمندسازی و ارتقای بهره‌وری سرمایه‌های انسانی معاونت پرستاری از تمدید مهلت ثبت نام پرستاران در سامانه ثبت ملی خبر داد.وی ادامه داد: بر همین اساس از تمام همکاران گروه پرستاری شامل همکاران پرستار، اتاق عمل، هوشبری، فوریت‌های پزشکی، بهیاران، کمک پرستاران، کمک بهیاران درخواست می‌شود تا در مهلت تعیین شده نسبت به مراجعه به سایت ثبت نام به آدرس https://rn.behdasht.gov.ir نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

شعار سال: احمد نجاتیان با اعلام این خبر افزود: با توجه به اتمام مهلت ثبت نام پرستاران در سامانه ثبت ملی پرستاران و گروه‌های وابسته در پایان دی ماه و درخواست بخشی از همکاران که در این فرصت نتوانستند در سامانه ثبت نام کنند، معاونت پرستاری مهلت ثبت نام را تا پایان بهمن ماه تمدید کرد.

وی ادامه داد: بر همین اساس از تمام همکاران گروه پرستاری شامل همکاران پرستار، اتاق عمل، هوشبری، فوریت‌های پزشکی، بهیاران، کمک پرستاران، کمک بهیاران درخواست می‌شود تا در مهلت تعیین شده نسبت به مراجعه به سایت ثبت نام به آدرس https://rn.behdasht.gov.ir نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

نجاتیان گفت: این مهلت دوباره تمدید نخواهد شد و صدور پروانه صلاحیت حرفه‌ای و گواهی صلاحیت شغلی از ابتدای سال ۹۸ منوط به ارائه کد ثبت نام در سامانه خواهد بود.

گفتنی‌ست تا پایان دی ماه تعداد ١٢٠ هزار نفر در سامانه ثبت نام کردند که اطلاعات این گروه در حال بررسی و اعتبارسنجی است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته سایت خبری ایران پزشکان تاریخ انتشار 6بهمن 97، کدخبر: 10965، www.iranmd.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین