پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۶۶۰۱
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۵:۴۰
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) با اشاره به آغازعملیات انتقال سکوی ۲۴A پارس جنوبی برای نصب در میدان گازی پارس جنوبی گفت: این سکوی دو هزار و ۳۰۰ تنی با تلاش متخصصان در شرکت صنایع دریایی صدرای بوشهر طراحی و ساخته شده است.

شعارسال: فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) با اشاره به آغازعملیات انتقال سکوی ۲۴A پارس جنوبی برای نصب در میدان گازی پارس جنوبی گفت: این سکوی دو هزار و ۳۰۰ تنی با تلاش متخصصان در شرکت صنایع دریایی صدرای بوشهر طراحی و ساخته شده است.

 سعید محمد در آیین آغاز انتقال سکوی گازی 24A به میدان گازی پارس جنوبی در خلیج فارس با بیان اینکه در قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء تهدیدها به فرصت تبدیل شده اظهار داشت: مهندسان داخلی دانش و تکنولوژی سکوسازی و نصب آن در اختیار دارند و در زمان تحریم‌ها ساخت سازه‌های پیچیده دریایی در عرصه صنعت نفت و گاز در این قرارگاه بومی‌سازی شد.

وی با تاکید بر اعتماد به جوانان ایرانی در عرصه‌های گوناگون گفت: در قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء با اعتماد به جوانان، توانمندی‌ها و خلاقیت‌های آنان بروز کرد و امروز تکنولوژی سکوسازی و ایجاد خطوط لوله زیردریایی در اختیار متخصصان ایرانی است.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) با بیان اینکه در این قرارگاه تحریم‌ها با میدان دادن به جوانان متخصص تبدیل به فرصت شده افزود: قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) ایجاد فضا برای بومی سازی و تکیه بر توان داخلی را وظیفه خود می‌داند.

محمد با بیان اینکه با تخصص بالا در حوزه کشتی سازی و سکو سازی نام صدرا در کشور می‌درخشد از ساخت سکوی 24A پارس جنوبی در صدرا خبرداد و بیان کرد: سکوی 24A پارس جنوبی دارای بیش از دو هزار و 300 تن است که با تلاش متخخصان صنایع دریایی ایران در بوشهر طراحی و ساخته شده است.

وی با بیان اینکه این سکو برای نصب در میدان گازی پارس جنوبی عملیات انتقال آن آغاز شد خاطر نشان کرد: با بهره‌برداری از این سکو، روزانه 500 میلیون فوت‌مکعب گاز شیرین معادل 14 میلیون متر مکعب به توان برداشت گاز از میدان مشترک پارس جنوبی می‌افزاید.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) با اشاره به اینکه در صدرای بوشهر 10 سکوی پارس جنوبی ساخته شده است تصریح کرد: تاکنون 5 سکوی آن ساخته و به میدان گازی پارس جنوبی در خلیج فارس انتقال یافته و نصب شده است.

محمد از تکمیل سکوهای باقیمانده تا نیمه نخست سال آینده خبرداد و تصریح کرد: با بهره برداری از 10 سکوی ساخته شده در صدرای بوشهر روزانه 140 میلیون متر مکعب به ظرفیت تولید گاز کشور افزوده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه میدان گازی پارس جنوبی با کشور قطر مشترک است گفت: اکنون برداشت گاز جمهوری اسلامی ایران از این میدان گازی با کشور قطر برابر شده که نشان از توانمندی نیروهای داخلی است.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری تسنیم  ، تاریخ انتشار:11 بهمن 1397 ، کدخبر:1935993 www.tasnimnews.com،

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین