پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۶۶۵۲
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۲:۳۴
وزیر نیرو گفت: در حال حاضر بیش از 215 تصفیه‌خانه فاضلاب در سطح کشور در حال بهره‌برداری است.

شعارسال: رضا اردکانیان در حاشیه افتتاح تصفیه خانه فاضلاب گلبهار در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این ایام پروژه‌های مختلفی در بخش‌های آب و برق با اعتباری بالغ بر 6 هزار میلیارد تومان در خراسان رضوی در حال بهره‌برداری است و یا عملیات اجرایی آن‌ها آغاز شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از 215 تصفیه‌خانه فاضلاب در سطح کشور در حال بهره‌برداری است، ادامه داد: یکی از شاخص‌های قابل رقابت در دنیا توسعه و توجه به موضوع جمع‌آوری، تصفیه و استفاده از پساب تصفیه شده فاضلاب در کشور است که این کار از سرعت خوبی برخوردار است و 50 درصد جمعیت را نیز در کشور تحت پوشش دارد.

گفتنی است؛ تصفیه‌خانه گلبهار به عنوان اولین تصفیه‌خانه فاضلاب با سرمایه بخش خصوصی اجرا شده است.

این تصفیه‌خانه با ظرفیت 30 هزار مترمکعب به‌منظور جمع‌آوری و تصفیه فاضلاب 200 هزار نفر جمعیت آتی گلبهار پیش‌بینی شده است.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار:12بهمن1397 ، کدخبر: 13971112000196: www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین