پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۷۳۷
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۸
فرمانده اسبق سپاه پاسداران تاکید کرد: احمد متوسلیان پاسداری شجاع و فرمانده‌ای دلیر بود که آمادگی حضور در همه جبهه‌ها را داشت، ان‌شاالله به یاری خداوند به زودی خبرهای خوشی از این سردار عزیزمان به گوش مردم ایران اسلامی برسد.

شعارسال: محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در مطلبی با عنوان «به یاد احمد متوسلیان» که در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر کرد، درباره در پیش بودن سالگرد حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان و اعزام نیروهای ایران به سوریه به فرماندهی حاج احمد متوسلیان نوشت.

در این یادداشت آمده است:‌ چند روز دیگر سالگرد حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان و اعزام نیروهای ایران به سوریه است. تازه خرمشهر آزاد شده بود، که رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان حمله کرد. با تصویب شورایعالی دفاع قرار شد یک تیپ از سپاه و یک تیپ از ارتش به سوریه برود. من با توجه به اینکه نیروهای سپاه از سوریه به لبنان می‌رفتند حاج احمد متوسلیان را انتخاب کردم که با تیپ محمد رسول‌الله (ص) به لبنان برود. احمد یکی از قوی ترین نیروهای سپاه در آزادسازی خرمشهر بود.

رضایی در این یادداشت اینستاگرامی ادامه می‌دهد: وقتی ایشان را برای خداحافظی خدمت رهبر معظم انقلاب بردم، ایشان گفتند ان‌شاءالله به لبنان می روید تا با اسراییلی‌ها بجنگید. احمد با شنیدن این امر دستش را به سوی آسمان برد و خدا را شکر کرد.

فرمانده اسبق سپاه پاسداران تاکید کرد: احمد پاسداری شجاع و فرمانده ای دلیر بود که آمادگی حضور و ایثار در همه صحنه ها و جبهه ها را داشت، ان‌شاالله به یاری خداوند به زودی خبرهای خوشی از این سردار عزیزمان به گوش مردم ایران اسلامی برسد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری آنا ، تاریخ انتشار خبر 12 خرداد 1395، کدمطلب: 110273 ،www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین